Endurance Wilbertoord 19 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:31

Sterkte Nienke..

loveslimpie

Re: Endurance Wilbertoord 19 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:53

Eigenlijk zou ik al op mn bedje moeten liggen, morgen weer vroeg op maar nog eentje:

Afbeelding

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:55

nice!
weltrusten

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:01

@nienke: ja ik gok zo eens dat dat mijn paard was haha. Hij is inderdaad door een stapel spullen gevlogen, maar op dat moment had ik het een beetje te druk om daar over na te denken. Dacht ook eigenlijk dat het m'n eigen spullen waren, maar toen ik later in de auto zat bedacht ik me dat ik er nooit meer naar gekeken heb.. Beetje associaal van mij. Ik hoop dat hij niets van een ander stukgemaakt heeft..
Sowieso was het een hele chaos bij de finish (voor mij iig). Hij kwam netjes binnen dus ik wilde meteen aanbieden, maar toen ineens schok hij ergens van en toen was de hartslag dus heel hoog en moesten we ergens apart gaan staan om daar rustig te worden. Toen na 5 minuten begonnen ze al te roepen dat ik opnieuw aan moest bieden, waar ik het niet mee eens was. Nouja toen was ik pissig en kwam het voor m'n paard dus ook niet meer goed helaas.
Maar ik snap er echt helemaal niets van, want toen we thuiskwamen wilde ik hem poetsen en ik mocht gewoon niet meer op de plek komen waar ze de hartslag gemeten hadden. Paard kromp ineen en begon vreselijk te trillen.. Heb hem vandaag maar een beetje met rust gelaten en zal morgen nog eens verder kijken.
Ook vervelend van jouw paard dat hij onregelmatig liep! Zou inderdaad wel van het struikelen kunnen komen. Maar hij is ook wel erg jong nog, alle tijd om te leren rustig te blijven :p

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 06:15

Leuke foto! :))

Ben erg benieuwd naar derest... :+

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 07:19

Ze houden het maar spannend met die foto's .... :):)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 07:22

Nou zeg dat wel.......... O:)

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 07:41

@_suus19_, ik hoorde je inderdaad iets roepen (weer niet precies, ik ging op dat moment net aanbieden) 'Moet ik NU aanbieden?!' Raar dat ze riepen dat je moest aanbieden, als het pas na 5 minuten was, is het je eigen keus om nog langer te wachten toch?
Ik heb drie keer moeten roepen dat ik m'n paard aan wilde bieden voordat er iemand kwam.
Ik had verwacht dat Prinses zich zou laten opjutten door de stress van jouw paard, maar daar trok ze zich vrij weinig van aan! Neus aan neus met haar maatje en toen was het goed, knappe merrie :)

Ik denk dat jouw paard de link heeft gelegd met hartslag meten en een stress moment, rustig oefenen met poetsen en voor volgend seizoen zelf vast oefenen met hartslag meten, dan gaat het vast weer lukken :)

En wat betreft de spullen, daar denk je niet meer bij na, je bent alleen maar bezig met hem en niet met waar hij overheen gaat in zo'n situatie... Het zag er niet uit alsof er iets kapot was :)

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:22

Suus ik heb jou en je paard inderdaad ook gezien, iets na twee bij de finish? Wij finishten met twee Fjorden er vloog toen een paard een aantal keren door spullen heen. Zag er erg imponerend uit.
Ik zou me kunnen voorstellen dat je paard wellicht een lichte drukking heeft van de singel en dat het pijn doet als je die plek aan raakt als je de HF wil meten.
Je hoeft inderdaad niet na 5 minuten aan te bieden je hebt vanaf de finish 10 minuten. Mocht de eerste keer aanbieden op 5 minuten zijn dan moet je inderdaad 5 minuten daarna wel weer aanbieden. Goed of niet.

Lovelsimpie leuke foto :D Helemaal blij met mijn dames.

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:23

Ik heb al een paar leuke foto's gevonden van Nashan :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben zo blij met hem. Als hij nou stopt met puberen zou hij helemaal geweldig zijn O:) haha

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:15

Nog nergens een foto van mij tegengekomen...

Wanneer komen er weer foto's? :)

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:42

NU!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu weer luisteren naar mn college (a)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:48

Yeahh een foto waar ik dan op sta! :))
Thnxxx ben benieuwd naar het vervolg.

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:00

Ik dacht altijd dat je na de eerste keer hartslag meten sowieso 10 minuten had tot de tweede keer. Is dat niet zo? Had in dit geval niet uit moeten maken want ik had ,m meteen aangeboden bij de finish. Maarja het maakt ook allemaal niet meer uit :) kan me voorstellen dat de mensen van de organisatie ook een beetje geschokken waren en graag van hem af wilden daar bij de finish. Het was ook aardig druk op dat moment. Was inderdaad om 14.08 uur.
Sorry nienke (en de rest die er last van had) voor de onrust! Ik ga maar weer opnieuw oefenen met de keuringen nabootsen thuis, hopelijk gaat het dan volgend jaar beter. Alle tijd om te oefenen iig :p
Mijn zadel wordt deze week nog helemaal nagekeken om iig uit te sluiten dat het daarvan kwam. Hij ligt al een maandje niet helemaal lekker meer, maar niet zo vreselijk dat hij er zo raar van moet gaan doen, maar je weet maar nooit..

Leuke foto,s btw! Ik ben benieuwd of ik er ook nog tussen sta, heb wel een hoop fotografen gezien onderweg.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:03

_suus19_ schreef:
Ik dacht altijd dat je na de eerste keer hartslag meten sowieso 10 minuten had tot de tweede keer. Is dat niet zo?

Nee, je hebt 10 minuten na het passeren van de finish om je paard maximaal 2 keer aan te bieden.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:06

Ik heb eigenlijk niet echt fotograven gezien onderweg.. Kwam denk ik op het verkeerd tijdstip. :')

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:26

Aha, hier nog iemand die foto's gemaakt heeft!!
Loveslimpie, heb je heel perongeluk nog foto's van nummer 555? O:)
Ik reed samen met nummer 560.

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:35

Super gave fotos! Ik heb samen met mijn zus gereden op twee arabiertjes. Heb een aantal fotograven gezien dus ben heeel benieuwd of iemand fotos van ons heeft! ;) we waren nummer 12 & 6. Twee blonde meiden op een schimmel en een vosje met een grote witte bles.

Apacheshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:57

is er een foto gemaakt van nummer 2 ?

dirma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:06

Ik reed met nummer 10, op een fjord.. Ik reed samen met Esmee, nummer 260 op haar zwarte arabiertje.. Ik hoop dat ik ook ergens op een foto sta;)

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:20

Ik weet niet of ik het hier al heb gezegd, iedereen die over het eerste onverharde pad een fotograaf is tegengekomen, that was me en volgens mij heb ik iedereen er wel op staan ;)

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:23

Uhm ja geloof van wel..... heb je een link naar al je foto's toevallig?

Tuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:36

Ben echt heel benieuwd!!
Volgens mij staan we er zowel op de heenweg als de terugweg op ;)

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:54

Ik ben bezig met de fotos hoop ze vanavond online te hebben en morgen even een topicje aan te maken ;)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:59

Yeah, plaats je dan vanavond voor ons alvast een linkje? :o Ben zooo benieuwd naar de andere foto die je van ons hebt, en dan waren het ze helaas. :( Maarja. :) Volgend jaar opnieuw hahaha