Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb de regelementen even dorgekeken, idd geen verliespunten bij fout parcours. Die eerste 10 wp halen was geen probleem, maar om op 10 te blijven is een stuk lastiger blijkt maar weer

Ibalia schreef:Ik wil nog wel even benadrukken dat ik de 2 wedstrijddagen niet alleen in het secretariaat heb gezeten. We hebben een goed team mensen die weten wat ze moeten doen en hoe het moet.
We zijn goed op elkaar ingespeeld en dat maakt het ook erg leuk om te doen.
Leuk om te horen dat jullie er plezier aan beleven!
ondanks de regen was het inderdaad heel gezellig en dat heeft mede te maken met goede sfeer in de organisatie!

Echt al mooi bukken etc. Parcours ging ook super fijn, helaas 1 foutje. Was mijn schuld 
Ze ging als een kanonskogel, dus alleen het lage boompje uit draf 3 keer gesprongen ofzo.
Beetje spannend op 2 en 3 maar vanaf 4 begon ze echt lekker voorwaarts te lopen en goed te springen! Na 9 vol gas over het pad; en toen kregen wij helaas een rode vlag omdat er een ongeluk was gebeurd op de laatste hindernis. Na ruim 30 minuten (die erg gezellig waren want alle kijkers die ik voorbij had gereden kwamen mij nu voorbij en kreeg eigenlijk van iedereen wel te horen dat ik zo'n mooi en leuk paard had
En caro nogmaals bedankt!!!) mochten we weer verder, en de rest ging ook super! Uit eindelijk is er toch iets niet goed gegaan met de tijdswaarneming waardoor ik dikke strafpunten aangerekend heb gekregen terwijl ik niet of nauwelijks buiten de tijd was. Erg jammer. Anders had ik een 5de prijs gehad. Maar goed dit paard gaat toch puur voor de lol mee en dat hebben we zeker gehad! 
1 balkje op de oxer van h 5.
. Opnieuw aangereden en de rest van de cross uit het boekje. Super trots, dit hadden we echt even nodig! En voor mij voelde het als foutloos omdat de fout echt een uit de bocht vlieg actie was en volkomen mijn fout haha.
gelukkig had breeze er niet zoveel aandacht voor

bvw schreef:Ik vond het ook super dat het publiek zo enthousiast was! Bij de waterbak werd er constant geapplaudisseerd. Was ook een meisje dat zaterdag op haar kont in de waterbak zat en toen ze naast haar pony naar de manege liep een enorm applaus kreeg. Dat is toch mooi
geeft mij altijd een beetje het gevoel van Boekelo sfeer
ach ja: iedere gek zijn gebrek