Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jolindaa schreef:Sorry Anne! Je stond op een afstand met die enorme camera voor je neus, dus ik dacht een man te zien
De foto's zijn super leuk, maar vind ze wel een beetje overbelicht en korrelig. Komt dat korrelige door het uploaden? Anders ga ik er zeker eentje bestellen

serieus bezig met fotograferen. Omdat ik zelf ook aan endurance doe, vond ik het een goede manier om te oefenen! Vandaar ook dat ik voor een foto zonder beeldmerk een erg klein bedrag vraag.Attitude schreef:Rij je zelf niet (meer) Anne?
Dank voor de foto! Hij is erg leuk!
Somebitch schreef:Ja een fotograaf in otterlo zou echt leuk zijn.
Ik doe het overigens niet voor anderen: lekker voor mezelf, als mijn paard eens een gekke showbui heeft bijvoorbeeld
Heb wel het idee om ook eens op een endurancewedstrijd te gaan staan, gewoon voor de leuk, want elke ruiter vindt leuke foto's een welkome verrassing
nu zie ik in je profiel dat het een NRPS is.
Ja, ik ben net thuis van Caitwickerzand en zit mij te vergapen aan de endurance foto's . Ik ben zo blij dat we over 3 weken weer kunnen
daiswees schreef:Helaas zijn wij op de nakeuring met een C voor locomotie terug gegaan naar huis
Had er zaterdag bekapt helaas toch te kort en hier had ze veel last van op de stenen
Niet op het zachte gelukkig
Ze heeft een gemiddelde snelheid van 12.92 nogwat gelopen, helaas was er wat fout gegaan ook met het regelen van inschrijven etc dus had ik een impulsstartnummer en sta ik daar ook bij met het klassement
Maar was nog veranderd voor klasse 1 helaas dus kreupel op nakeuring maar ben apentrots op mn meisje!
Hartslag was 56 bij binnenkomst dus echt petje af voor mijn lieve vriendinnetje
Wij waren het compleet roze duo (zelfs cap roze) met de vliegenschimmel pony!
Nummer 32.
Volgende keer beter! Gefeliciteerd iedereen voor wie het een super geslaagde rit is geweest!
Tuc schreef:Even een vraagje: KWB was voor mij de kennismakingsklasse en nu wil ik klasse 1 gaan starten.
Gisteren aangemeld bij de endurancevereniging en een startkaart moet ik nog aanvragen.
Om voor de eerste keer in te loggen moet ik mijn knhs persoonsnr. invullen en klikken op wachtwoord vergeten, echter sta ik blijkbaar niet in de database. Dit is raar, omdat ik een bevestiging heb van aanmelding bij de vereniging. Weten jullie of je eerst een startkaart moet hebben??