lifaya schreef:Paintless schreef:nou dat is ook Bull oliebol, of koeienstront..
in ieder geval hier in nederland, of hebben jullie het nog steeds over de excessen aan de andere kant van de plas?
Dat is geen bullshitmaar ik praat dan ook over Amerika. Heb ook al van te voren aangegeven dat ik vrijwel geen ervaring heb met de Nederlandse gang van zaken in de pleasure/halter business
In amerika mogen de pleasure paarden ook gewoon rennen hoor, snap niet zo goed waar je het idee vandaan hebt dat dat niet zou mogen?
maar ik praat dan ook over Amerika. Heb ook al van te voren aangegeven dat ik vrijwel geen ervaring heb met de Nederlandse gang van zaken in de pleasure/halter business
Ze willen ook liever geen staarten omhoog zien, staarten moeten laag gedragen worden, ook tijdens galop.
Ik zeg dat ze het liever niet willen zien. Dat is een heel groot verschil. Een goed pleasure paard zal ook in de weide een mooie handgalop laten zien. Op de stal waar ik zat mochten de paarden ook gewoon ALLEMAAL naar buiten
De paarden konden allemaal bokken hoor, maar de echte show/fokpaarden zie je niet racen door de weide