Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe moet dat dan bij langere afstanden haha.
Amber_ schreef:Hoe moet dat dan bij langere afstanden haha.
Hilli schreef:Amber_ schreef:Hoe moet dat dan bij langere afstanden haha.
Andere rijbroek, ander ondergoed, juist wel/niet bontje of seatsaver, rij-/zitles nemen.. Kortom: vele mogelijkheden die je kunt proberen.
Maar ik ben niet echt een fanatieke Endurance ruiter,
Eigenlijk zijn wij van de SGW
Attitude schreef:Prisca,
Als je de P/A gemist hebt, dan heb je ook je drinken en je broodje gemist![]()
Hier ging het passeren hartstikke goed.
Iedereen vroeg of ze mochten passeren en mij maakt het echt niet uit of ze in draf langskomen.
Wij zijn gewoon hartstikke goed opgevangen, en ik denk dat je zelf, ivm de hectiek, ook gewoon eventjes moet opletten mbt startnr's enzo.
Wbt stress voor het starten.
De enduranceruiters zitten met het aanbieden van hun paarden. Gewoon een beetje rekening houden met elkaar.
Ik vond de sfeer super ongedwongen en leuk dat iedereen vraagt hoe je het ervaren hebt.
Jammer van het paard van je stalgenoot
Daar zit alleen een leer stukje bij je binnenbeen, maar het zitvlak is helemaal glad en vanbinnen soort fleece, zit ideaal.
.
_Noah schreef:Prisca, misschien kun je vragen voortaan vroeg te startten, dan is het nog rustig bij de start en op het terrein.
Loetie84 schreef:... Ik vond het ook een chaos en vond de begeleiding ook niet zo heel fijn daar. Kwestie van ervaring op doen. De volgemde keer zal het voor ons wat soepeler verlopen, omdat we nu weten wat precies de bedoeling is![]()
Dezelfde chaos was er bij de P/A ook, dus misschien alleen maar fijn dat je die gemist hebt. Echter, daar werden wij wel heel fijn begeleid. Scheelde een boel stress. Alleen wel veel paarden op een klein stukje, en niet iedereen was even ontspannen van de organisatie.
mltex schreef:@ Prisca: reed jij mee met ijslanders????
Ik ben ook in galop e.d ingehaald maar altijd na netjes vragen. Misschien dat rood lintje in staart wat afschrikt als je paard er niet tegen kan?