geen idee, Elynn gaat in KWB de KK starten en wil graag met Santo een keer oefenen in het bos. Santo is klasse II startgerechtigd, maar dat is met Tara en Elynn is Tara's jongere zusje.
denk dat ze dan naar Leersum willen, valt ook weer mee kwa reistijd interesse?
Ja, eigenlijk wel. Wat voor tempo hebben jullie in gedachten? Ik klim morgen weer voor het eerst op Fan en moet even kijken hoe mijn hoofd het houdt, maar als jullie met de afdalingen rustig aan doen, dan wil ik misschien wel mee. Hoe laat gaan jullie?
Ik ga zondag vanaf stal naar meijendel, daar een klein rondje rijden en dan terug naar stal.. Als iemand zin heeft om het rondje bij meijendel mee wil rijden.... Is geloof ik maar iets van 13 km....
Ik had me ook al afgemeld, koppie wil nog niet, misschien over een week of 2/3?
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-12 19:42
heerlijk wezen trainen, rondje van 20km en met een clubje van 5 mensen waarvan 3 paarden van mij. super shet Dinky Toy was ook weer mee en de knappe AF Palmass (dit keer gereden door Tara) en zelf was ik met Sera. Palmass deed het echt super, wat gaat dat dier met sprongen vooruit
bij terugkomt was Mariëtte al voor haar mensen warme erwtensoep aan het maken en er was genoeg dus ons groepje kreeg ook: tanx Mariëtte
Ik heb je al een pb gestuurd maar ik zie dat ik verkeerd heb gekeken in mijn agenda, ik zit volgende week zondag in Limburg... De 15,17 of 18e kan ik vooralsnog wel...
negatief vervoersadvies is opgeheven dus we kunnen weer "verantwoord" op pad gaan. advies luidt wel om de paarden niet in direct contact te laten komen met vreemde paarden, laten drinken of eten uit andere emmers enz.