[SGW] Verslagen SGW Oudkarspel 2011

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cchanny

Re: Verslagen SGW Oudkarspel 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 19:22

Haha sorry :o
Ik ben helemaal niet thuis in de SGW gedeelte. Dus vandaar dat ik het niet wist :)

Viktorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 14:00

Ik moet even hier mijn ei kwijt. Vond dat het erg slecht was geregeld in de rekenkamer. Ik reed in de BB paarden en ik kwam maar niet achter mijn gereden tijd. Ze hadden een uitslagenlijst opgehangen maar daar stond ik niet bij en andere mensen ook niet, dat vond ik al raar. Met de prijsuitreiking was ik niet in de prijzen gevallen (dacht ik). Daarna kreeg ik mijn dressuurcoupon en stijlpunten.
Toen eindelijk de uitslag op internet stond had ik punten die voor geen meter klopte. Ik zag dat ze mij gewisseld hadden met iemand anders die precies mijn dressuurpunten had, ook foutloos had gesprongen, 1 weigering in de cross en dezelfde stijlpunten had. Toen ik nog een keer keek zag ik dat ik zelfs 1e was geworden van mijn ring.
Ik heb dus de vereniging gemaild omdat ik het raar vond dat ze een prijsuitreiking deden twerwijl zo nog niet allle gegevens hadden. En dat de eerste prijs nu naar iemand is gegaan die uiteindelijk 4e was. Helaas heb ik daar niks op terug gekregen :n

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 18:00

Volgens mij zijn er heel veel foto graven geweest, maar kan maar 3 foto's vinden kijk ik dan heel :\

Damelza

Re: Verslagen SGW Oudkarspel 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 18:16

ik zag ook heel veel fotografen. Maar als ik op oypo kijk zie ik 1 fotograaf die eindigt bij 57 bij springen en begint bij 60 met cross. en ik was 59, en voorderest veel gaten bij de overige fotografen. Heb mezelf nog geen één keer gevonden :+ ben benieuwd wie die fotograaf van zaterdag was die voor de aardappelhindernis stond