Hier alweer een fijne regenbui

edit:
Tempo aanpassen kan idd. Maar waar ik zelf dan last van krijg, is dat ik ook heeeeeeeeeel voorzichtig ga rijden ... das niet handig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben blij dat het mee schijnt te vallen met de grond 

Lappie_Lap schreef:Ik ben iets meer gerust gesteld om de reis überhaupt te maken![]()
Hoe zijn de spring en dresuurbanen?
Is parkeren eigenlijk op een veld ... volgens mij heb ik dat al eens eerder gevraagd, sorry als dat zo is
Ben nog niet zo vaak zonder mem zo'n end weg met peerd geweest, dus vind de reis en het parkeren (en het weer van het terrein komen) wat spannend
(maar die gaan anders ook nooit mee) Heb je wel een andere hulp mee?
), heb er heel veel zin in! Iemand die nog tips heeft voor de voorbereiding voor een debuut-SGW-er?
Heb al crossbeschermers en rugnrhouders geleend, neem dressuur+springspullen mee (incl. extra coupon en paspoort). Bodyprotector, vaseline/uiercreme, water, emmer, brok, etc etc..
te veel paarden met nutteloze blessures afgelopen jaren

Never_Mind schreef:Ik ben er ook al geweest, ik vond de bodem wel redelijk goed..
Niet heel veel modder, het enige probleem waren die 2 waterplassen.
BV, wat bedoelde jij met die verplichte doorgang? Die greppel?
Wie kan mij trouwens H11 uitleggen? (die met laurier, vlak voor zo'n waterplas)
Er hing geen briefje bij en er waren 2 hindernissen en beide hadden een geel bordje..
Is dan de ene voor de ABC pony's en de ander voor de DE pony's?
.