Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wranglerbutt schreef:@Smax: Is de fotografe zo'n koukleum of is die doorman zo "hot"?
Wranglerbutt schreef:Leuke binnenkomer, Westerngirly! Heb je het verder wel naar je zin gehad?
westerngirly schreef:Jazeker! Er waren gelukkig ook weer veel mooie dingen te zienWranglerbutt schreef:Leuke binnenkomer, Westerngirly! Heb je het verder wel naar je zin gehad?
ikke wel!!! jij? }>
, heb niet eens naar de naam van het paard gevraagd, erg hé? Maar het was die donkere, glimmend als een spiegeltje, met een witte puntbles. Joh ik geloof ben een beetje moe geworden van al dat geklep, kan niet eens meer iets fatsoenlijk beschrijven. In ieder geval pleasure geplaceerd en horsemanship derde geworden. Dat heb ik dan toch nog wel onthouden. Sugarmiss schreef:Als Dottie een mooie - donkerrooie - vosmerrie met bles is; YEP!Was Jos met Dottie ??

[/edit]
Wranglerbutt schreef:@Smax: Is de fotografe zo'n koukleum of is die doorman zo "hot"?
vraag 1 : lijkt er wel op ja
vraag 2 : goeie doorman, altijd vrolijk en behulpzaam. Jos schreef:Ik stuur je wel een pb'tje!
WB , hoe kom jij aan een 'jos smilie'
haar website is: www.lookingatyou.nl
. Was ook heel tevreden over onze prestaties. Quins deed voor het eerst vliegende wissels tijdens de reiningproef en de stops gaan ook veel beter, het komt er op neer dat ik gewoon gas moet houden en dat durfde ik voorheen nooit zo goed.
Helaas had is dus wel 5 spins, dus DQ (stom he?
) maar dat mag de pret niet drukken!
en Shadowboy werd Allround Champion in de Open.
Dat vond ik jammer.