[WN] Let op! aanvragen startnummers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 11:08

PeterV schreef:
Dit lijkt mijn nou niet logies. Dus dan zal je bij de DRHA toch het zelfde voordeel houden, als bij een vereniging die wel een concessie doet richting de federatie?

Dat is heel onlogisch. Maar de DRHA is nog steeds deelnemer in het samenwerkingsverband van de FNW. En de regel is nog steeds dat leden van deelnemende organisaties voor 10 euro een startnummer kunnen krijgen.

Kortom: er is nogal wat onduidelijkheid over de startnummer en de DRHA-situatie maakt het nog complexer. Er leven nogal wat terechte vragen en het lijkt me zaak voor de FNW om hierin op korte termijn duidelijkheid over te geven. Met deze onduidelijkheden is niemand gebaat.

Want de dingen die wij hier ons afvragen zullen toch ook wel bedacht zijn door degenen die de startnummer procedure bedacht en ingevoerd hebben?

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:18

Hè ja, laten wij ook maar even afwachten, hoe er uitleg aan gegeven gaat worden.

Groetjes Peter

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:59

Kan er dan ook gelijk uitleg gegeven worden niet alleen hoe men alles gaat oplossen en.., wanneer de nieuwe startkaarten worden verzonden. De eerste wedstrijd is al in januari. Is dan alles al geregeld ook betreffende de registratie daar?

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 11:07

Dance schreef:
Kan er dan ook gelijk uitleg gegeven worden niet alleen hoe men alles gaat oplossen en.., wanneer de nieuwe startkaarten worden verzonden. De eerste wedstrijd is al in januari. Is dan alles al geregeld ook betreffende de registratie daar?

Kan ik hieruit concluderen dat je nog niet uit eten gevraagd bent? Tong uitsteken

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:05

Nee joh, nog steeds niet. Huilen Ik hoop toch niet dat we hem verlegen hebben gemaakt of zo. Knipoog Haha!