Ik heb al die pagina's geneuzel niet gelezen. Zag net hoe lang dit topic al is en verbaasde me erover waar je in hemelsnaam 11 pagina's over kunt schrijven.
Laat staan als we eens een interessant onderwerp nemen voor een discussie....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Sorry Rom, soort van MontyRoberts idee van mij dus

Citaat:Ik heb al die pagina's geneuzel niet gelezen. Zag net hoe lang dit topic al is en verbaasde me erover waar je in hemelsnaam 11 pagina's over kunt schrijven.

Lusitana schreef:van mij mag je western rijden, of amerikaans, als je de rest maar geen engels noemt.
dan hoor ik het wel. Jullie hebben stiekum een aantal dingen bewezen en blijken helemaal niet zo stereotype als over het algemeen wordt gedacht. Lusitana schreef::Z
Ik heb genoeg gegevens binnen, maar wel leuk dat het nog steeds draait. Jammer dat niet iedereen alles leest, er zijn zulke rake dingen gezegd. Kan iemand daar misschien een korte samenvatting van maken?
ik kan niet meer, mijn ziekte heeft me ingehaald, het typen gaat nu wel erg veel pijn doen. voorlopig dus niks meer van mij. Gaat nu de vlag uit bij jullie? Keep de good work up, Romkabouter en kornuiten. I LUV´U ALL.![]()
Als er belangstelling is voor de conclusiedan hoor ik het wel. Jullie hebben stiekum een aantal dingen bewezen en blijken helemaal niet zo stereotype als over het algemeen wordt gedacht.
Graag gedaan en altijd tot wederdienst bereid! (zo zijn we ook wel weer!)