Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kyrkelover schreef:Waterplas in hier geen problemen wel de waterplas uit, maar dat kwam meer door het paardenetende bootje. Heb flink gebruik gemaakt van de waterplas zeg maar, van voor naar achter van voor naar achter... en tjha dan kwam je ook in de problemen bij de uitsprong.
(vergelijkbaar met anders, maar nu niet verwacht)
(Net na hindernis 7 ergens) 

We gingen vlot van start. Over de hele cross heb ik best wel wat weigeringen gehad, maar nadat pony lief even naar de hindernis kon kijken hebben we het gewoon opnieuw geprobeerd en dat ging wel super! Op sommige hindernissen heb ik gekozen voor het alternatief, tussen de gele vlaggetjes door. Ook het water was even spannend, maar toen ze er eenmaal in ging wilde ze er bijna niet meer uit! Haha
We hebben de cross afgelegd in 6 minuten en 53 seconden. Daarbij kregen we onderweg een 7,5 en een 6,5 als stijlpunten. Toen we over de finish kwamen was ik echt super blij!
Ik had nooit verwacht dat het ons zo goed af zou gaan! 'S middags het laatste onderdeel, dressuur. De regen kwam toen met bakken uit te lucht vallen, het waaide erg hard en het dressuur terrein was helemaal kapot gelopen. Toch hebben we nog een best nette dressuurproef gereden, waar we 192 punten voor kregen. Ik ben echt super trots, aangezien dit voor ons allebei onze eerste keer cross was!
Wat vonden we het samen leuk