[SGW] voorbespreking SGW Etten-Leur 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hunkyxpassoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 22:07

venga schreef:
Goedemorgen!

Nou, gisteren heb ik heerlijk gereden, maar heb het niet af kunnen maken. Redelijk gedressuurd, we stonden 5e, springen voelde super, en daar hadden we 1 balk, en toen met goede moed naar de cross.
Van start, hindernis 1 ging prima, naar 2 in vol tempo, netjes een beetje teruggekomen voor de sprong en makkelijk springen, door naar 3 het bos in, Venga extra aangemoedigd zodat ze niet zou stoppen, ging goed, daarna moesten we om een hindernis heen op weg naar 4, en ik wilde net zeggen dat ze heel braaf was, en boem, ineens liggen we op de grond.
Ik stond op, en Venga wilde dat ook doen, maar dat lukt niet. Ze liet zich weer zakken, en lag plat een beetje na te hijgen. Ik in paniek natuurlijk, maar gelukkig waren de vrijwilligers erg rustig en het leek hun niks ernstigs. Ze hebben het zadel van veng afgehaald, en de DA opgeroepen. Toen die er aankwam, lukte het Venga toch om op te staan. Op het oog leek ze niks anders te hebben dan een schaafwondje op haar kin. Hartslag en ademhaling goed, goed stappen. Gelukkig.
Bij de trailer wilde ze ook eten en drinken, dus dat was ook goed. Nog een keer gecheckt, maar er zaten verder geen wondjes.
Thuis heb ik haar op het harde laten draven, was ook goed, en in de wei ging ze gelijk rollen, en ook daar zag je niks aan. Goed afgelopen allemaal, gelukkig.
Het was niet glad ofzo, we lagen er echt in 1x, geen gestruikel of niks. Het was hooguit een beetje mul. Venga heeft geen ijzers, en ze heeft altijd hele goede grip, nooit schuiven of voorzichtig lopen. Ik heb geen idee wat dit is geweest. -O-

Ik had precies hetzelfde! Mijne struikelde ook heel erg en trok de teugels uit me handen, kon net weer opkrabbelen anders waren we ook gevallen! Vreemd..

maximiliano

Re: voorbespreking SGW Etten-Leur 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 08:38

Niet heel vreemd. Het liep daar af en de bodem was hard en daarom misschien gladder. Als ze dat niet gezien. Hebben, hebben ze een inschatting sfout zo gemaakt.