Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Officiele waarschuwing van de KNHS gekregen...
weule schreef:Op de zondag is meegeteld per weigering, zodanig dat de ruiter dit gehoord heeft.
Rox_Basil schreef:Jammer van je waarschuwing! Als je gelijk die dag op de uitslagenlijst had gekeken dan had je protest kunnen aanvragen en hadden ze nog kunnen overleggen met op dat moment de hindernisjury en federatievertegenwoordiger. Ik begrijp natuurlijk ook dat je naar huis bent gegaan omdat je niet gaat wachten op de prijsuitreiking met al 2/3 weigeringen.
SGWuppie schreef:Rox_Basil schreef:Jammer van je waarschuwing! Als je gelijk die dag op de uitslagenlijst had gekeken dan had je protest kunnen aanvragen en hadden ze nog kunnen overleggen met op dat moment de hindernisjury en federatievertegenwoordiger. Ik begrijp natuurlijk ook dat je naar huis bent gegaan omdat je niet gaat wachten op de prijsuitreiking met al 2/3 weigeringen.
Helaas trek je dan altijd aan het kortste eind, behalve als je het toevallig op video hebt. Organisatie en fed. vert. blijven achter hun hinderniscontroleur staan en dat snap ik ook wel. En idd, na 3 weigeringen ga ik geen uren wachten op de prijsuitreiking, dacht dat paardenwelzijn bij de KNHS ook hoog op het lijstje stond
.
) af. http://www.deleliaard.nl/Fotografie/Fot ... 211012.htm