foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
heb een groom gevonden voor aanstaande zaterdag! Toch wel fijner om er iemand bij te hebben en het mooiste is dat ze het zelf ook helemaal leuk vindt!!
zitten we nog bij dezelfde hindernis? Wat boffen jullie met het weer, voor de bodem is het ideaal weer de laatste week!

vanavond dus al 't paardje beetje optutten.
(weet je dat ook weer)

bontkwagga schreef:Leuk dat er veel fotograven zijn! Nu maar hopen dat het licht goed is en alle foto's gepubliceerd worden...
Eventingphoto heeft in Ysselsteyn nl gefotografeerd tot degene die voor mij de cross in ging.. dat was wel flink balen
Dus als jullie een grooooot zwart paard zien met een amazone in licht turqouise set (nr. 106 op zondag) dan graag veel foto's maken LOL

bontkwagga schreef:Eventingphoto heeft in Ysselsteyn nl gefotografeerd tot degene die voor mij de cross in ging.. dat was wel flink balen
Bloempjeh_ schreef:bontkwagga schreef:Leuk dat er veel fotograven zijn! Nu maar hopen dat het licht goed is en alle foto's gepubliceerd worden...
Eventingphoto heeft in Ysselsteyn nl gefotografeerd tot degene die voor mij de cross in ging.. dat was wel flink balen
Dus als jullie een grooooot zwart paard zien met een amazone in licht turqouise set (nr. 106 op zondag) dan graag veel foto's maken LOL
Haha ik ben dus niet de enige met zulke dingen
Ik zal je nummer opschrjiven en proberen extra plaatjes te maken

AnneMieKe_89 schreef:bontkwagga schreef:Eventingphoto heeft in Ysselsteyn nl gefotografeerd tot degene die voor mij de cross in ging.. dat was wel flink balen
Dan heb je wel echt pech gehad! Eventingphoto is mijn oom met zijn vriendin.
Ze maken normaal echt altijd foto's van alle deelnemers, maar in Ysselsteyn konden ze bijna geen foto's maken omdat er zoveel in het bos was.
Toen zijn ze halverwege de zondag inderdaad naar huis gegaan omdat het nog zo'n lage reis was en de foto's tegenvielen.
Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat ze je dit weekend sowieso op de foto zetten