@ Leliaardje ik heb altijd zo'n plastic achtige bril op met een elastiek achter langs mn cap. Heb er 1 met zwart glas voor de zon en ook een blanke voor stof, en als er veel takken langs het pad zijn. (heb ook lenzen en dat doet zeeeeeer)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb ik het toch goed. Jade91 schreef:Ik ben ook van de partij!
Zaterdag en mijn zus zondag.
We gaan heen en weer rijden en niet overnachten.
Helaas moet ik al rond half 9 dressuren en is het voor ons een aantal uren rijden.. Ik vertrek thuis al om half 5 .. Pff. Ben dan nog net optijd om gauw crossparcour te lopen, kan ik tussendoor ook niet doen anders had ik wel om 5 uur kunnen vertrekken..
Dat belooft
Zaterdag sta ik op de reservelijst van helpers en zondag zit ik de hele dag bij de hindernissen 9-10-11, de combinatie het bos uit. Dus wie wil buurten, ik kan daar niet weg maar ben wel in voor wat bijkleppen
riannhuh schreef:Jade91 schreef:Ik ben ook van de partij!
Zaterdag en mijn zus zondag.
We gaan heen en weer rijden en niet overnachten.
Helaas moet ik al rond half 9 dressuren en is het voor ons een aantal uren rijden.. Ik vertrek thuis al om half 5 .. Pff. Ben dan nog net optijd om gauw crossparcour te lopen, kan ik tussendoor ook niet doen anders had ik wel om 5 uur kunnen vertrekken..
jeetje zeg, 4.30 vertrekken is wel heeeel vroeg
Heb het er zeker voor over! 
pol013 schreef:Iemand die mij zou kunnen voorlezen? Dat weigert mijn vader namelijk pertinent. Ik mag om 10:34 in ring 5.....
Die twee plekken hebben het dan misschien toch gedaan voor je...
Wij rijden tegelijkertijd de proef dus helaas kan je mijn groom niet lenen...
Je verzint het gewoon niet... Hij hapte even naar een mug net terwijl ik aan het opstijgen was. Hij is nogal flexibel, dus hij haalde waarschijnlijk wat te ver uit, terwijl ik vanaf een krukje net gewicht op z'n rug zette, waardoor hij zich wat verhield. Hij viel vervolgens bijna om en kon alleen z'n hals nog maar naar links buigen. Het was echt heel erg eng om te zien. Het was zo acuut, dat het een aanval leek van iets. Gelukkig heel kundige DA van de faculteit, die wist wat het was. Ze heeft reflexen gecheckt (z'n benen deden raar en hij had geen gevoel meer op zijn huid op de voorhand!), en zij heeft hem een spuit corticosteroiden gegeven en een pijnstiller, en vanochtend stond hij er al weer vrolijk bij, en alle reflexen waren weer normaal - er is dus geen blijvende schade. DA was ook erg opgelucht dat het zo goed is afgelopen. Maar wel twee weken even niet springen en crossen en weinig buiging vragen, want z'n hals heeft een flinke optater gehad. Hopelijk zijn we er in Oudkarspel weer bij.
.