[SGW] Voorbespreking SGW Castenray 7/8 mei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Re: Voorbespreking SGW Castenray 7/8 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 19:25

Nou bianca... ruzie was er niet want meneer sprak de hele weg niet! Boos, Boos dat ie was. (wat ik me kan voorstellen uit teleurstelling natuurlijk) Maar sindsdien let ie beter op in het parcours dus is het ook nog ergens goed voor geweest ;)

@ Leliaardje ik heb altijd zo'n plastic achtige bril op met een elastiek achter langs mn cap. Heb er 1 met zwart glas voor de zon en ook een blanke voor stof, en als er veel takken langs het pad zijn. (heb ook lenzen en dat doet zeeeeeer)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 19:35

Haha leliaardje dan ben ik alweer volop de cross aan het lopen :P

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 19:53

Vanaf hoe laat is de cross morgen open voor verkenning, kan het niet vinden. :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 20:12

Voor diegene op de wachtlijst, er komen twee plekken vrij. Heb net de persoon gesproken en het klopt idd niet dat zij er op staat, dus met twee paarden gaat dat hard...ze gaat even bellen met secretariaat.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 20:15

EvelienH schreef:
Vanaf hoe laat is de cross morgen open voor verkenning, kan het niet vinden. :o

Was het niet 4uur? Dat is de tijd die ik in mijn hoofd heb

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 20:17

Dat dacht ik inderdaad ook. :j Heb ik het toch goed.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 20:24

Ik zou eigenlijk hier om 4uur weg moeten zondag om eerst cross te verkennen en dan te dressuren.
samen met vriendin (die moet na mij) maar besloten om te overnachten. 4u wegrijden vind ik net iets te. kijk vroeg op staan is niet erg.

Wel balen dat je nu veel eerder moet starten doordat iemand anders zich naar achteren heeft laten plaatsen

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 20:49

16.00 ja.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 21:51

Jade91 schreef:
Ik ben ook van de partij!
Zaterdag en mijn zus zondag.
We gaan heen en weer rijden en niet overnachten.
Helaas moet ik al rond half 9 dressuren en is het voor ons een aantal uren rijden.. Ik vertrek thuis al om half 5 .. Pff. Ben dan nog net optijd om gauw crossparcour te lopen, kan ik tussendoor ook niet doen anders had ik wel om 5 uur kunnen vertrekken..

jeetje zeg, 4.30 vertrekken is wel heeeel vroeg :=

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:20

Reed er vandaag langs en ziet er strak uit. Gras werd gemaaid, parkeerterrein lag er strak bij en ik zag enkele nieuwe hindernissen 8-) Dat belooft :j Zaterdag sta ik op de reservelijst van helpers en zondag zit ik de hele dag bij de hindernissen 9-10-11, de combinatie het bos uit. Dus wie wil buurten, ik kan daar niet weg maar ben wel in voor wat bijkleppen :D

Jade91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 08:47

riannhuh schreef:
Jade91 schreef:
Ik ben ook van de partij!
Zaterdag en mijn zus zondag.
We gaan heen en weer rijden en niet overnachten.
Helaas moet ik al rond half 9 dressuren en is het voor ons een aantal uren rijden.. Ik vertrek thuis al om half 5 .. Pff. Ben dan nog net optijd om gauw crossparcour te lopen, kan ik tussendoor ook niet doen anders had ik wel om 5 uur kunnen vertrekken..

jeetje zeg, 4.30 vertrekken is wel heeeel vroeg :=

Overnachten was voor ons geen optie, dus dan maar zo ;) Heb het er zeker voor over!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 08:51

Ik heb er echt super zin in, morgen nog een dressuurles en dan zijn we er klaar voor :D

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 08:52

Ik ben bezig met spullen pakken, dan nog even rijden en dan vertrekken wij alvast richting Limburg.

Veel succes en plezier iedereen alvast :evaw:

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 09:20

veel plezier Jetske! En succes vast voor iedereen die morgen moet starten!

Wij zijn er ook helemaal klaar voor. Arany loopt de hele week al heel fijn. Vanavond even longeren en morgen nog ff lekker dressuren. Ik oefen de dressuurproef altijd de dag van de voren een x extra, soort bijgeloof haha. Maar sinds ik dat doe gaat de dressuur ook beter, dus zal toch wel helpen :+

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 10:20

Nog maar een keer knuffels voor diegene die zich hebben moeten afmelden. Blijkbaar is dat in heel grote getalen nodig geweest want ik mag na mijn 32 plek op de wachtlijst nu toch starten(ingetogen juig).
In het kader van een vlekkeloze voorbereiding ben ik geheel onverwachts mijn eigen auto kwijt voor de komende dagen dus moet een auto lenen. Gelukkig wel een groom-voor-de-zekerheid op standby staan dus die weet nu dat we morgen om 6 uur moeten vertrekken vanuit stal. Dan moet het lukken om de cross te lopen voor de dressuur. Gelukkig is dat pas om half 11. Anders had ik vanavond nog in de auto moeten springen om cross te lopen. Zelf sta ik dan dus om 4:30 op..... lalalala Vanavond nog even lekkere dingen halen en broodjes smeren voor mijn vader. Moet hem toch goed verzorgen als hij zo vroeg uit bed komt voor mij en ik zijn auto mag menen. Zie nu wel al op tegen het wassen en uitzuigen van zijn auto. :')

Iemand die mij zou kunnen voorlezen? Dat weigert mijn vader namelijk pertinent. Ik mag om 10:34 in ring 5.....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 10:32

dat wil ik dan wel doen. Ga ik eerst ook de (L) cross lopen en daarna Ojee klaar maken, en dan weet ik zeker dat ik op tijd eruit ben ;)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 10:35

pol013 schreef:
Iemand die mij zou kunnen voorlezen? Dat weigert mijn vader namelijk pertinent. Ik mag om 10:34 in ring 5.....

Gelukkig dat je nu kan starten... *\o/* Die twee plekken hebben het dan misschien toch gedaan voor je... :D Wij rijden tegelijkertijd de proef dus helaas kan je mijn groom niet lenen... ;)

astrid65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 10:51

Helaas heb ik me moeten afmelden. Dus dat was weer een plekje erbij voor de B.

Wiseguy heeft gisteravond bij het opstijgen (!) z'n hals verrekt en een zenuw in de knoop gelegd. |( Je verzint het gewoon niet... Hij hapte even naar een mug net terwijl ik aan het opstijgen was. Hij is nogal flexibel, dus hij haalde waarschijnlijk wat te ver uit, terwijl ik vanaf een krukje net gewicht op z'n rug zette, waardoor hij zich wat verhield. Hij viel vervolgens bijna om en kon alleen z'n hals nog maar naar links buigen. Het was echt heel erg eng om te zien. Het was zo acuut, dat het een aanval leek van iets. Gelukkig heel kundige DA van de faculteit, die wist wat het was. Ze heeft reflexen gecheckt (z'n benen deden raar en hij had geen gevoel meer op zijn huid op de voorhand!), en zij heeft hem een spuit corticosteroiden gegeven en een pijnstiller, en vanochtend stond hij er al weer vrolijk bij, en alle reflexen waren weer normaal - er is dus geen blijvende schade. DA was ook erg opgelucht dat het zo goed is afgelopen. Maar wel twee weken even niet springen en crossen en weinig buiging vragen, want z'n hals heeft een flinke optater gehad. Hopelijk zijn we er in Oudkarspel weer bij.

Ik ga de vrije zaterdag maar gebruiken om de paardjes lekker te verwennen en de vrachtwagen uit te soppen. Iedereen veel succes morgen en zondag!!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 10:57

ASTRID @ jemig.....!!! schrik er gewoon van wat een verhaal....heel veel sterkte en echt blij dat het geen schade blijft.

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 11:11

jeetje astrid! Wat een raar verhaal! Lijkt me er heel eng uitzien als dat gebeurd!
Hopelijk is hij snel weer helemaal als vanouds!!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 11:19

Wat een pech allemaal dames!! :(:)

peetje1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:56

aan karin l

heb misschien morgenvroeg probleempje bij ons bedrijf is iets kapot en daar komt morgenvroeg een monteur voor maar dan kan mijn man niet rijden voor voetbal zoon moet ik dan doen maar weet je tijden niet ik moet dan al vroeg weg dus als je later op de ochtend moet zal het geen probleem zijn

sorry sorry

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 13:22

Oh Astrid, dat is schrikken zeg!!! Gelukkig lijkt alles nu al weer stuk beter, maar dan weer net voor een cross -O- .

Ik hoop dat ik geen verrassingen tegenkom bij Giga vanavond. Heb er zin in!!!

Is er nog iemand die foto's van de hindernissen maakt vanmiddag en ze op het net zet? Ben altijd zo benieuwd...............

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 13:47

Jeetje Astrid, dat is goed schrikken. Gelukkig lijkt het mee te vallen.

Ik ga zo richting Castenray. Als het lukt zal ik foto's maken en ze op internet zetten.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 13:57

Leuk San!!! Nieuwsgierig!!!