Ben ook weer terug van parcours lopen, vond de B echt super meevallen, wat nu het L-parcours is was vorig jaar zo ongeveer de B.. Ben benieuwd hoe die van mij morgen op het water is. Wij hadden trouwens nagevraagd maar bij het water is alleen de inloop er voor BB en B en niet de sprong links er naast en ook niet de insprong, stond verkeerd op het blaadje... Voor de L paarden is het wel de insprong in het water.
Leuke cross, voor zover je dat van foto's kan beoordelen. Veel plezier en succes allemaal!
star_l0ver
Geplaatst: 25-09-10 13:02
vond echt super vandaag. foutloos door het springen hadden wat op start problemen bij de cross maar halfe wegen hadden we de smaak te pakken ben trots. en ons vertrouwen is weer terug
Jawel hoor, Leuk op de foto was vanmiddag foto's aan het maken bij de waterbak. Ik heb de man nog gesproken daar.
We hebben vandaag vast de cross verkend, het zag er leuk uit. Niet te moeilijk. Ik heb zelfs nog aan een van de hindernisjury's gevraagd of het wel de B was op dat moment. Ik dacht echt dat het nog op oefenhoogte stond. De waterbak was het grootste struikelblok zag ik wel. Ik ben benieuwd hoe wij gaan morgen.
broertje
Geplaatst: 25-09-10 20:50
Ik heb ook alvast gelopen vanmiddag. De waterbak is denk moeilijker door dat witte schuim erop, ben bang dat ik mijn paard toch ook wel wat moet aanmoedigen Even gelijk een vraagje (ik ga zo de regelementen nog even zoeken, maar missch heeft iemand hier gelijk het antwoord) je hoeft bij een weigering op een meervoudige sprong toch niet alles opnieuw aan te rijden? Er zit een a-b-c sprong in mijn parcours en stel hij stopt op de derde dan hoef ik toch alleen die opnieuw te doen?
Beli
Geplaatst: 25-09-10 20:54
Ow nou mooi dan maar ff de site in de gaten houden. Mijn moeder zij dat er ook niemand in het springparcours zat (niet gezien) maar ze weet niet of die een shirtje aan had van een bedrijf...
heleenxx
Geplaatst: 25-09-10 20:58
In het springparcours zat niemand volgens mij, in de cross alleen bij de waterbak.
Wars liep met dressuur ontzettend fijn, hij vond alleen de jury auto ontzetten eng, omdat de ruitenwissers heen en weer gingen, haha! Evengoed nog 191 punten! Springen stond te laag voor hem, hij struikelde er bijna over. 1 balkje! Cross ging ontzettend fijn, hij twijfelde op 1 en 2. Pakte daarna goed op! Ging ontzettend fijn. Op het water stopte hij even, maar liep er uiteindelijk zo in! Werd niet gerekend als weigering!