ben al ewig niet meer op vran shows geweest maar dacht (nav wat ik hier lees) dat het daar niks uitmaakt. of je gewoon geen f*ck aantrekken van wat die anderen zeggen en vinden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben al ewig niet meer op vran shows geweest maar dacht (nav wat ik hier lees) dat het daar niks uitmaakt.

Paintlinger schreef:Ja dat wist ik Nielsd.......
Maar het toch geen probleem zijn bij de beginners....het zou zonde zijn om al dat spul aan te schaffen terwijl je het misschien helemaal niks vind.
tot die tijd hebben jij en ik gewoon een andere MENING (jaja, dat van jou is ook een mening en geen feit hoor...)
Pienb schreef:En waarom maakt dat bij de Wran niet uit? Omdat dat minder zou zijn dan een rassenshow? Dat vind ik wel enigszins denigrerend t.o.v. andere rassen.maar nogmaals, als je gewoon op Wran wil starten maakt dat weinig uit.
Pienb schreef:Zucht...... Het maakt ook echt niet meer uit wat ik hier zeg he?
Als ik zeg dat showkleding ed belangrijk is wordt ik afgeschoten en als ik zeg dat je bij wran best kunt beginnen zonder veel showkleding is het ook niet goed.
Jammer dat sommige mensen alleen lezen wat ze willen lezen om een zondebok te hebben.
Ik weet het niet meer hoor.
Romkabouter schreef:14cecile14 schreef:werd ik erop aangesproken dat ik geen chaps aan had omdat ik toen alleen maar zwarte had en in het beige starte. Dat werd inderdaad niet op prijs gesteld!
Door wie werd je aangesproken en heb je toen chaps geleend?