dus dat zal je wel even uit moeten leggen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus dat zal je wel even uit moeten leggen.
). Maar met oefenen enzo (hier in de buurt) springt hij het water al wel in en uit. En hindernis in het water
.
. 

haha! Rond die tijd zijn wij denk ik aan het opzadelen bij de trailer. Als ik er ben zoek ik je wel even op. Kw voor 9 wouden we de cross in lopen, dus als ik ff langs de dressuurloop kan ik hem je zo geven. Het is niet moeilijk hoor dat horloge. 
) Maar ik ga er ook voor sparen, lijkt me super handig.

tientjeh schreef:Ja ik vind het ook veel geld, Maar ik ben vaak net op het randje binnen. In diepenheim was ik 21 sec te langzaam en Bathmen precies op de optimale tijd ( ook wel knap trouwens) Maar ik ga er ook voor sparen, lijkt me super handig.
Haha, Rowo: ik heb geen flauw idee hoe zoiets werkt. En tuurlijk zal ik voorzichtig mee zijn, maar vind het toch altijd vervelend met andermans spullen. ben altijd wel bang om iets kapot te maken. ( niet dat ik ruw ben ofzo) maar gewoon omdat het van een ander is.
Met het knopje 'minuut' stel je het aantal minuten in, met het knopje 'seconde' de seconden. Zo kan je um precies op de optimale tijd zetten en met starten druk je op start en gaat ie aftellen. Ook kan je op start drukken (als je moet starten) en dan telt ie op en piept ie om de minuut, dat deed ik eerder, maar is niet zo fijn. 

. Vond ik een beetje te
.

.

Horloge kan altijd nog.... Ik kreeg um van mijn pa anders had ik um waarsch nog steeds niet gehad.