Holten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

annebe

Re: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:37

Citaat:
Ik heb heel wat bokkers gezien

idd.. leuk om wat mensen in het echt te zien.
Veel gezichten paarden kwamen mij wel bekend voor, maar kon de link niet helemaal leggen.

p.s ik een van de 4 grooms van Saskia (in een korte broek met een dravers trui aan)

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:45

Ik vond het echt super! Wie had ooit kunnen denken dat die dikke haflinger een 28km zou kunnen uitlopen!? Ik ben ontzettend trots op mijn Malou'tje! De voorkeuring ging perfect. De start was even wennen, toen wij aan het instappen waren kwamen er al ruiters voorbij in draf, en dat vond ze erg spannend. Besloten om ook maar te draven en vanaf toen ging het perfect! Bij de groompunten verwend door de grooms, goed gekoeld omdat ze erg warm was. Bij de p/a even 5 min gewacht met aanbieden, hartslag was 48, dus daarna weer door. Bij de finish heb ik iets te snel Malou weer aangeboden, haar hartslag was toen 66. 10 min gewacht en toen was íe 56. En de eindkeuring was ook helemaal perfect. A voor locomotie en hartslag 44! Dit was voor ons dus de kennismaking. Ik vind de sfeer heel erg leuk, iedereen groet elkaar en wenst mekander suc-6. Echt een sport voor mij. We gaan de startkaart aanvragen!

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:48

Bij de finish was je niet te snel San, je wordt nu eenmaal gelijk gemeten bij de finish. Nou ja je paard dan Haha! .

Gewoon lekker verder trainen en dan gaat het vast helemaal goedkomen met jullie OK dan!.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:49

Nogmaals heel erg bedankt Wendy! Ik heb ontzettend veel van je geleerd en ben blij dat je zo enthousiast was!

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:52

Hier nog een, die ontzettend heeft genoten vandaag. Het was Porsche haar eerste wedstrijd en ze heeft zich echt super gedragen! Oh wat ben ik trots op haar. Ze liep vanmorgen zo de trailer in, was op het wedstrijdterrein superbraaf, stond rustig in haar paddock en liet alle drukte over zich heen komen. Alles was goed bij de voorkeuring, 36!! hartslag, A voor locomotie en verder ook alles in orde. Ik heb samen met Danitsja gereden en haar draver Toringo, voor hun ook de eerste wedstrijd. Toringo was in het begin nog wat gespannen en hij heeft een hele tijd achter Porsche gelopen, die heel stoer het voortouw nam. Bij de P/A hartslag van 44, ook toppie dus. Toen het laatste stuk, Porsche had het wel een beetje gehad, dus ging Toringo voor. Dit ging ook prima en bij de finish een hartslag van 46. Toen gauw wat slobber gegeven en naar de nakeuring. Daar had ze een hartslag van 46, hele nette waardes. Ook weer veilig thuis gekomen en echt genoten van de mooie natuur op de holterberg en het goed uitgezette wedstrijd.

Omdat Porsche dit jaar 4 is geworden en ik haar alle tijd wil geven optimaal te ontwikkelen, dit jaar geen wedstrijden meer. En gaan we volgend jaar nog een paar klasse 1 wedstrijden rijden, zie daar nu al naar uit, het was echt super.

Groetjes Melina

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:20

sabien: Gefeliciteerd met je fijne rit. Altijd fijn als er mensen zo behulpzaam zijn.
Saroanda: Wendy was dus de groom van jou. Gefeliciteerd met je rit! je mag trots op je paard zijn.
Melina: Voor zo'n jong paard heeft die het heel netjes gedaan. Gefeliciteerd!
En voor de rest ook gefeliciteerd!! Pling

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:21

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 07:15

Iedereen van harte!! Ja

morelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 08:26

Ik heb echt genoten gister. Een prachtig gebied, wel erg stenige paden zeg!! We waren met z'n vijfen waarvan de rest allemaal kennismakings klasse reed. De 2 friezen hebben het echt super gedaan boven verwachting. De start was nog even spannend we stonden helemaal achter op het terrein en moest nog naar de start draven omdat we anders te laat waren en helemaal niet meer mochten starten. Even stressen, maar daarna een heerlijke rit gereden. Grooms bedankt!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 08:41

Morelia, waren jullie met die Fries die op de P/A precies 60 had? Ik was nog benieuwd hoe het op de finish met hem was, maar zo te lezen dus goed. Mooi zo!

morelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 08:52

Nog een paar foto's:

klaar voor de start

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PLDPURQN.jpg

iedereen de startkaart weer terug

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FBPETP3Q.jpg

Daar gaan we dan !

http://www.mijnalbum.nl/Foto-G87CQHJT.jpg

hartslag meten? niks ervan ik heb dorst!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-F7YYC7ZD.jpg

hapje lucerne

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GC46QJ6U.jpg

ok nog 1 snoepje dan Knipoog

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EB4PBDX8.jpg

en alweer de finish!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-V4YBQLVK.jpg

Inderdaad riandeV dat waren wij. De finish zat hij iets er boven maar na 10 minuten was alles prima. Voor de eerste keer heeft hij het uitstekend gedaan.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 09:04

Iedereen gefeliciteerd! Jullie hadden er mooi weer bij!

Heb er veel langs zien rijden, ik reed gistermorgen in het bos met een haflinger met shet aan een touw, vast wel mensen van bokt...?
En gistermiddag reed ik met een fries samen met een haflinger, toen heb ik er ook nog een aantal gezien.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 09:05

Melina schreef:
Ik heb samen met Danitsja gereden en haar draver Toringo, voor hun ook de eerste wedstrijd.

Dan stonden jullie vlak naast ons Lachen

Ik heb ook heerlijk gereden. Mijn doel was om binnen de tijd te eindigen, aangezien Onstwedde te langzaam ging. Maar het ging super Ja 10.825 km/u gereden, 50 bij de voorkeruring, 58 bij de p/a, 50 bij de finish en 44 bij de nakeuring. (ik dacht eigenlijk 42 Verward )

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 10:51

wij hebben het ook erg leuk gehad.we hebben amper geslapen op de stal een kilometer van de start vandaan (weet de naam even niet meer) maar het was best gezellig met de luchtbedjes in de kantine in aanbouw.... Knipoog
verder ben ik erg trots op mijn appaloosaatje OK dan! ze heeft het super gedaan de kennismakings klasse. het is voor ons dus zeker voor herhaling vatbaar!(hopelijk kan ik de volgende x zelf meerijden iplv groomen) natuurlijk mede dankzij de goeie ruiter die chinook reed Go jij! Go jij! , eva voor haar was het ook een hele ervaring.
klopt het nou dat als je op nummer 4 staat op de lijst op deronline dat je dan nummer 4 bent?? 2 andere meiden die met ons clubje waren staan niet op de lijst.... Lijst

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 10:57

Deed je kennismakingsklasse? Dan zegt het helemaal niets dat je als 4e op de lijst staat.
Deed je een andere klasse dan ben je idd 4e geworden.

Dat de andere niet op de lijst staan wil hoogst waarschijnlijk zeggen dat ze ergens afgekeurd zijn of 10 minuten hebben gehad

Edit: ik zie dat je kennismakingsklasse deed. Daar wordt geen klassement opgemaakt
Laatst bijgewerkt door Lenneke_ op 02-09-07 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 10:59

Voor degene die mij niet herkent hebben, maar wel zoiets als op onderstaande foto langs hebben zien komen... dit zijn Anouar en ik Haha!
Afbeelding

sabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 11:01

Weet iemand eigenlijk hoe het met het pony-klassement zit? Word dat ook nog ergens gepubliceerd?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 11:06

Geen idee.
Maar daar zat je niet bij

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 11:17

Felicitaties voor iedereen die de rit goed heeft uitgereden! OK dan!

Mijn knol heeft de 120 km goed uitgelopen, zijn eerste klasse 4! Verslag volgt nog. Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 11:24

Gefeliciteerd Karin

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 11:43

WendyBZ schreef:
Melina schreef:
Ik heb samen met Danitsja gereden en haar draver Toringo, voor hun ook de eerste wedstrijd.

Dan stonden jullie vlak naast ons Lachen

Hey ja, dat klopt Pling Gaaf paard heb je, mooie kleur ook Pling

Iedereen natuurlijk gefeliciteerd met de behaalde resultaten. Karin, ik heb nog even naast je gezeten bij de prijsuitreiking, erg knap van jou en Red hoor, dat je de 120 km goed hebt uitgereden, gefeliciteerd!

En Lenneke ben ik onderweg ook nog tegenkomen, ik weet niet of je mij herkende. Maar ik jullie wel Tong uitsteken

Ik ben uiteindelijk 15e geworden in de klasse 1, van de 38 deelnemers. Ik ben trots op mijn Porschje Cool Ze doet haar naam eer aan Haha!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 12:41

En ik ben 2e geworden op de 38km, totaal onverwacht!
Hij liep heerlijk en ik was daar al helemaal happy mee, die 2e plek was een super afsluiting van een mooie dag Lachen

Iedereen gefeliditeerd met de fijne ritten!

morelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 12:54

@mychinook Wieger staat er niet bij omdat hij bij de finish een te hoge hartslag had dan wordt je niet opgenomen in het klassement. Ik sta er niet bij omdat ik geen kennismakingsklasse reed en je moet dan minimaal 9 kilometer per uur gaan. We gingen ongeveer 8 kilometer per uur vandaar Knipoog Chinook deed het inderdaad super!

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 13:30

ja het was weer een super rit gisteren!! voorkeuring verliep goed met een HF van 40 en een A voor locomotie.ik heb samen gereden met een stalgenootje en we gingen van start om 11.42. na een kleine kilometer hadden we al een kleine hapering.... mijn fjordje struikelde en we sloegen over de kop... Koe en het paard van mijn mederuiter schrok er zo van, dat zij er ook af viel.. (sorry! Bloos )maar daar konden we dus achteraan gaan want hij smeerde hem meteen.na een kwartiertje zat ze er weer op en we hebben besloten om door te gaan. ro was niet kreupel en mankeerde verder (op een schrammetje na) helemaal nix!gelukkig dus. onze grooms hebben ons super verzorgd (wel gezellig hoor als bijna de hele stal mee gaat! Haha! )bij de P/A heb ik een emmer water over ro heengegooid en gelijk aangeboden en ze had daar een HF van 48, dus zijn we gelijk weer vertrokken. voor de finish heb ik (net als voor de P/A) een kilometer er naast gelopen en ze had bij binnenkomst een HF van 52.bij de nakeuring een HF van 43 en weer een A. dus ik was helemaal trots op mn fjordenbaaltje!dit jaar kennismakingsklasse, volgend jaar... klasse 1?
grooms bedankt!!

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 14:10

Heb een super dag gehad en ben nog steeds wat moe maar wel voldaan Haha!
Zal zo eens gaan kijken hoe het met Fuchsje is Haha!