Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WendyBZ schreef:Klasse I was inderdaad maar op 1 punt onduidelijk, verder lukte het prima om de lintjes te volgen
WendyBZ schreef:Klasse I was inderdaad maar op 1 punt onduidelijk, verder lukte het prima om de lintjes te volgen
woeliej schreef:deden ze anders wel bij iemand voor mij
Ruudjw schreef:Streven was 10kmh, maar dat is bijna 11 geworden. Op de PA had Oasis een mooie hartslag van 48, op de finish 53 en bij de nakeuring 44.
Freggel schreef:Ruudjw schreef:Streven was 10kmh, maar dat is bijna 11 geworden. Op de PA had Oasis een mooie hartslag van 48, op de finish 53 en bij de nakeuring 44.
Keuirg hoor! Oasis is ook een leuk paard![]()
Ik stond op de 1e controlepost. Maar toen ik doorhad dat jullie het waren waren jullie alweer een stukje vooruit en vond ik het nogal stom om nog heel hard hoi te roepen![]()
En gelukkig hebben zij het allemaal wel geredt ondanks fout rijden
Dat heb ik volledig gemist. 
Maar jij hebt dat langs de regge dus helemaal overgeslagen? Ben je dan binnendoor ergens langs gegaan? Er zat nog wel een controlepost die je dan hebt gemist, hoe gaat dat dan?Rieja schreef:@Jamika: wat vervelend dat Femcke niet fit was! Ik realiseerde me pas toen je te ver weg was, dat ik ook best even had kunnen vragen hoe het bij jou gegaan was![]()
@Renske: fijn dat bij jou alles goed verlopen is!
Nou ik ben blij dat er meer mensen verkeerd zijn gereden!
Ik heb het 30 km-bordje nog meegekregen, daarna gingen we de Regge over en daar ben ik verkeerd gegaan. Daar kwam ik pas achter toen ik weer bij groompunt 1 was. Het gekke is dat ik de hele weg gewoon lintjes heb gezien....en ben ook voorbij gekomen aan groompunt E (die niet op mijn kaart stond). Dus ik heb waarschijnlijk ergens per ongeluk de Klasse 2 route opgepakt ofzo. Ik was niet de enige trouwens.
Ik heb bijna de hele rit alleen gereden en Miga liep echt heel fijn. Ik kan me van twee jaar geleden herinneren dat de paden toen net gefreesd (?) waren en dat het terrein toen zwaarder was dan nu.
Gelukkig kwam ik toen ik verdwaald was Linda tegen, die hetzelfde verkeerd was gereden als ik én die een GPS-systeem had. Dus daarop hebben we ons georiënteerd. Zonder was ik vast nog verder verdwaald! Ik vond het trouwens wel op meer punten redelijk slecht aangegeven.
Voor dat stuk langs de Regge start ik dus volgens jaar maar weer in Ommen....Dat heb ik volledig gemist.
M'n paard was braaf, had nette waardes en we hebben het toch samen maar weer mooi gefixt. Op naar het volgende seizoen! (en dan wellicht eindelijk eens een klasse 2 proberen...)
en dat had dus rechts meegaan moeten zijn............ toen de meeste hoefslagen ophielden en er nog 2 overbleven, een paard en een pony, hadden we gelukkig door dat er wat mis was.
Met elkaar was het maar ruim een kilometer, en we waren nog ruim binnen de tijd binnen met plm. 10,6 of zo.

)