Vaassen, 9 april 2007, wie doet er mee??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

woeliej

Re: Vaassen, 9 april 2007, wie doet er mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 16:55

wennie schreef:
Nee, de hengstige appaloosa (die overgens ook moeilijk doet met de trailer Tong uitsteken) is van mij.

Ohjah die was idd moeilijk te missen Tong uitsteken Maar ik weet niet meer wie erbij stond Bloos Aleen dat je vader (denk ik) geholpen heeft met de longeerlijn dustin weer de trailer op te helpen, nogmaals bedankt daarvoor! Was wel leuk, op het moment dat je vadel hulp aanbood deden m'n andere buren het ook. Kortom de mensen waren van wat ik mee heb gemaakt allemaal aardig daar! Haha! Behalfe dat oude secretariaat mens dan..

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 14:30

Azzaro schreef:
ik heb gegroomd gister bij anneomie uit dit topic Haha! Was erg leuk heb het zelf nog nooit gedaan maar zit er wel hard over na te denken hoor Haha!

Haaaai Willie Haha! Had je post over het hoofd gezien Bloos Nogmaals heel erg bedankt voor het groomen!!! Was echt super en ben blij dat je het zo leuk vond! Wie weet in de toekomst ook eens een keer starten??

chipie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:30

Citaat:
Mijn vriendje heeft foto's gemaakt bij de oversteek op 20 km. Zodra ze online staan, zet ik hier de link wel neer. Eerst nog de schone taak aan ons om ze te selecteren.

Volgens mij heeft hij van mij een mooie foto gemaakt, ik kwam net aangalopperen (nou ja, Magic dan Tong uitsteken )(nr 240)

Ik ben benieuwd!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 08:18

AnneOmie schreef:
Azzaro schreef:
ik heb gegroomd gister bij anneomie uit dit topic Haha! Was erg leuk heb het zelf nog nooit gedaan maar zit er wel hard over na te denken hoor Haha!

Haaaai Willie Haha! Had je post over het hoofd gezien Bloos Nogmaals heel erg bedankt voor het groomen!!! Was echt super en ben blij dat je het zo leuk vond! Wie weet in de toekomst ook eens een keer starten??

Ja wil het eigenlijk zelf ook maar gaan proberen hoor Haha! Alleen nog het goede paard er voor vinden

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 08:30

woeliej schreef:
wennie schreef:
Nee, de hengstige appaloosa (die overgens ook moeilijk doet met de trailer Tong uitsteken) is van mij.

Ohjah die was idd moeilijk te missen Tong uitsteken Maar ik weet niet meer wie erbij stond Bloos Aleen dat je vader (denk ik) geholpen heeft met de longeerlijn dustin weer de trailer op te helpen, nogmaals bedankt daarvoor! Was wel leuk, op het moment dat je vadel hulp aanbood deden m'n andere buren het ook. Kortom de mensen waren van wat ik mee heb gemaakt allemaal aardig daar! Haha! Behalfe dat oude secretariaat mens dan..

En zonder vrijwilligers als deze vrouw zou jij toch niet kunnen starten...........

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 08:48

Precies... Ik vond iedereen aardig en vrolijk hoor en ze besteden toch maar mooi heel veel tijd om alles netjes en goed te laten verlopen.

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 12:29

carola schreef:
woeliej schreef:

En zonder vrijwilligers als deze vrouw zou jij toch niet kunnen starten...........

ik kon ook niet starten, en zij vond het nodig dat even in te wrijven.. vond ik absoluut niet netjes van d'r... Baalde al genoeg dat ik niet mee kon doen, na er zo naar uit te hebben gekeken...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 12:32

Hm ja maar als je entingen niet in orde zijn kan ik me er wat bij voorstellen. Dat soort dingen hoor je nou eenmaal voor die tijd gecontroleerd te hebben. Er wordt juist zo op gehamerd en ook op het inschrijfformulier staat het nog eens vermeld.

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 12:40

ja oke maar ik heb daar geen verstand van, ik heb geen idee over hoeveel jaar het duurt om die basis enting op te bouwen, had er ook nog nooit van gehoord. Dus heb ook geen info over gezocht want ik wist het dom weg niet..

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 12:45

Het staat in de reglementen vermeld. Het is gewoon iets wat je 1x gebeurd en daarna nooit meer Knipoog je bent niet de 1e en niet de laatste die hierdoor naar huis gestuurd wordt op een 1e wedstrijd hoor.

We moeten de vrijwiligers idd dankbaar zijn want zonder hen geen wedstrijd! Ik help zelf ook bij een aantal wedstrijden die ik zelf niet rij mee als vrijwilliger, erg leuk werk vind ik zelf en zo kun je wat terug doen voor de sport Lachen

Dancer_joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:21

Hej
ik vroeg me af ik ben volgens mij in vaasen wel een paar keer op de foto gezet, maar ze staan niet op de site van foto4u. Kan het zijn dat er nog door iemand anders foto's zijn gemaakt of dat ze nog niet op de site staan?