[SGW] Vive la vie feest?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_

Re: Vive la vie feest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 10:08

Ik las dat het vorig jaar wel in de reglementen stond en nu niet..

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:25

ik zag het inderdaad ook niet staan...

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:21

Nou floor01, dan kan jij voor Madeleine de prijs ophalen.

Man0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 17:26

Me moeder heeft een brief gekregen van de organisatie van de vivalavie voor 2 gratis toegangs kaarten maar ik snap er niets van want nergens geen kaarten te vinden zou die brief dan dienen voor toegang? Heeft iemand nog zo'n brief gekregen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 17:41

Man0n schreef:
Me moeder heeft een brief gekregen van de organisatie van de vivalavie voor 2 gratis toegangs kaarten maar ik snap er niets van want nergens geen kaarten te vinden zou die brief dan dienen voor toegang? Heeft iemand nog zo'n brief gekregen

wij hebben als wedstrijdorganisatie een brief gekregen dat we twee vrijkaarten kunnen aanvragen. Bedoel je dat soms? Dan moet je je dus wel nog even aanmelden eerst.

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 17:42

Nope, ikke niet Wat idioot dat top-10ers dan niet zo'n brief krijgen!!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 21:17

enkele belangrijke sgw personen als organisaties/parcoursbouwers enz kregen vorig jaar ook zo;[n brief...
anne je hebt geen excuus meer om niet naar het vlv feest te gaan vind ik!!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 22:13

Ibonn schreef:
Nou floor01, dan kan jij voor Madeleine de prijs ophalen.

Ibonn: Komen jullie trouwens ook naar de feestavond? *LOL* (tuurlijk nu 3 'medelimburgers' prijs hebben toch? Clown )

Eventer99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 00:12

Dag bokkers,
Ik zal wat duidelijkheid geven. Uitnodigingen met 2 vrijkaarten zijn gestuurd naar wedstrijdorganisaties. Gewone uitnodigingen naar alle ruiters MenZ Pony's en Bt/mZ paarden. (Patsmu, jij hebt er dus geen drie, bij jou thuis zijn het er drie Knipoog)

Ik hoop jullie allemaal te zien de 18e, het wordt een vet feest!
Groet,
Dirk

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 00:20

Mag ik vragen waarom jullie ervoor hebben gekozen prijswinnaars geen vrijkaarten te sturen? Ben niet nieuwsgierig hoor Haha!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 08:47

@Eventinggek: we komen heel waarschijnlijk wel, vanavond effe overleggen en dan kaartjes reserveren. Was effe afwachten hoe het met Ruud z'n pap zou gaan maar intussen is hij stabiel. Blijkt 3 verstoppingen in kransslagaders te hebben en krijgt over ± 2 wkn 2 omleidingen. Dus alles het zo blijft, komen we gezellig meefeesten.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:21

Leuk Ibonn *LOL* Ow gelukkig van Ruud's opa! Hopelijk blijft hij dan zo en wordt t niet weer ernstiger...

Ik ga vandaag ook maar ns kaartjes bestellen. Mijn vriend, ouders en nog een vriendin komen mee.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:47

Wilde net kaartjes bestellen voor VLV feest en klikte de link op eventingsport aan. Daar stond idd info over betalingen ed. maar ook: "Prijswinnaars die niet aanwezig zijn, zullen geen prijs krijgen" Staat dus niet in de reglementen maar wel in de aanvullende info bij het bestellen van de kaartjes. Jammer dat ze zo de prijswinnaars benadelen die echt een reden hebben om niet aanwezig te zijn Huilen . Het seizoen is nu eenmaal afgelopen en je prestaties heb je geleverd dus vind ik dat je zowiezo recht hebt op je prijs.

Man0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 12:40

oke bedankt voor de info

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 12:43

Floor: ik zou gewoon maar effe bellen! Jij kan toch ipv Madelene gaan?

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:50

Ibonn schreef:
Jammer dat ze zo de prijswinnaars benadelen die echt een reden hebben om niet aanwezig te zijn Huilen . Het seizoen is nu eenmaal afgelopen en je prestaties heb je geleverd dus vind ik dat je zowiezo recht hebt op je prijs.

je weet ook al ver van ter voren dat die dag de uitrijking is... het zou voor de organisatie gewoon erg jammer zijn als er prijswinnaars niet op komen dagen, daar draait die avond toch om.
anders is als je echt écht écht niet kan, maar misschien zou je met een hele goede reden wel iets kunnen regelen...

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:04

Dat snap ik erg goed maar het blijft vervelend als je niet kán. Als Madeleine idd op plaats 10 zou eindigen zoals Eventinggek en floor01 uitgerekend hebben, kan ze haar prijs niet afhalen. Ze vertrekt deze week nl naar Mexico samen met hubby. Deze reis heeft ze schijnbaar al langer geboekt, nog ver voordat dit feest en een top10 plaats in de picture kwamen. Ze baalt er zelf ook van dat ze niet kan komen maar heeft, net als we allemaal, ook nog een thuisfront waar ze rekening mee moet houden dus de reis cancellen zit er niet in.
Ik hoop dat de organisatie hier een oplossing voor kan en wil vinden. Dit zal ze wel zelf moeten doen. Ben het wel met je eens dat het voor de organisatie erg vervelend is als er prijswinnaars niet op komen dagen.

Misschien lopen we zelfs op de feiten vooruit, we weten nog niet eens of ze op de 10e plek eindigt.

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:09

ik denk dat we daar ook niet eerder achter komen... vorig jaar werd er ook geen einduitslag bekend gemaakt! snap ook wel dat je voor een tiende prijs (50 euro) geen reis canceled. en in haar geval had ze er natuurlijk ook nooit rekening mee gehouden dat ze nog in de top10 zou eindigen! ach als ze even met de organisatie belt komt het vast goed!!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 18:36

Ik ga ook! Haha!
Samen met Loes! Lachen
(Kan ik je toch nog persoonlijk feliciteren Margo Knipoog)

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 18:38

Jaja Jitske gaat mee Haha!!!
Word super gezellig!!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 13:56

Nou ik ook, ben overgehaald Haha! Dus ik zie jullie dan wel!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 14:30

ik ben echt goed in overhalen Knipoog

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:01

Ik ben ook van mening dat als je echt een goed excuus hebt, je wel afwezig mag zijn.
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het feest niet meer veel is als de hele top 10 zijn prijs niet af komt halen Knipoog. En dat daarom deze regel ingesteld is. Maar overdrijven kan ook!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 00:15

Hey Floor, heeft Madelene al gebeld?? zou ik toch maar effe doen als ik haar was.....

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 08:51

@ floor01 en Eventinggek: heb gisteren nog contact gehad met Madeleine, alles lijkt goed te komen.
@Floor01 ga jij naar het feest of niet?