[SGW] SGW Hattem - 13/14 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elise01

Re: SGW Hattem - 13/14 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 18:42

De pony zette toen af, ik voelde wel dat die groot was maar zo groot niet Nagelbijten / Gniffelen

Jitske nee

Daentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 18:46

Prinsje76 schreef:
Hey hallo,... weten jullie sites waar foto's opstaan van de cross, of evt ook dressuur en springen?
Ik heb wel fotografen gezien maar ik zou niet weten wie het waren, en ben toch stiekum best een beetje benieuwd of iemand foto's gemaakt heeft van ons,.. startnummer 54 in de B-Paarden.

Vond het een zeeeeeeer pittige cross,.. wij hebben nog niet zoveel crossen gereden, Neede, Barchem en Diepenheim maar die waren lang niet zo als deze. Had hem 3x gelopen Haha! vrijdag, en heb die nacht van de zenuwen nog geen uur geslapen. Die afsprongen leken me zo eng, dat kende ie niet en 9A en B op het holle pad vond ik dan ook het engst. Maar na dressuur 190 en 192 (was ik erg blij mee want ik ben altijd zo zenuwachtig dat ik daarmee veel verpest) en een (door mij) slordig gereden maar wel foutloos springparcours (was bijna hindernis 2 vergeten haha) had ik ook nog een foutloze cross, en dat had ik nooooit verwacht, men hele doemscenario's gingen er door mn hoofd die nacht, paard been gebroken, ikke in het ziekenhuis,.. later in de nacht ging ik allemaal hindernissen bedenken die ie wel goed had genomen en die daar op leken en kwam tot de conclusie dat ik wat meer vertrouwen in mn paardje moest hebben, dat ie alles voor me doet normaal,.. en dat deed ie nu ook! Holle pad, ging super, en water ook, steile afsprong ook en het viel nog eens mee ook.

Was onze mooiste cross, wow wat super. Bij ons in de buurt heb je niet zulke afsprongen, ja 1 in Diepenheim dacht ik, dus die kan ik als ik nog durf over 2 weken hihi ook proberen.

We waren 8e va Gelderland en ik was dik tevreden,.. Prins je bent een superpaard! Zonder al te veel ervaring zo'n moeilijke cross foutloos springen binnen de tijd, dat heeft voor mij wel extra brokken en veel lekkers verdiend Haha! vandaag maar even een buitenritje maken tegen de spierpijn,...

en hopen dat er iemand foto's heeft gemaakt,... (nummer 54 zwart paard, in de B)

Was een super dagje! Op naar Diepenheim, wie gaan er ook?

Hé Natas,
Henk heeft ook nog foto's van je gemaakt (niet zo mooi als die ik hier op bokt zag).
Ze staan op www.paardenwinterswijk.nl. Wacht, ik zet ze wel even hier ...
Afbeelding

Afbeelding

Prinsje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 20:06

hey daen, bedankt Haha! maar waar is de hindernis Haha! hahahahahahhaha, nog gefeliciteerd met jullie Gelders Kampioenpaard Haha!

Daentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 08:33

Oh, waren er hindernissen in Hattem dan? Haha!

En bedankt voor de felicitatie. Shifra is nu wel erg arrogant geworden Clown
Ze gaan ook naar Diepenheim, de laatste keer in de B

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 09:40

iemand toevallig foto's van nummer 47

Prinsje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 19:09

Ja wij gaan ook, (hoop ik tenminste want morgenavond komt Margritta en dan mag je altijd een week niet rijden en ik weet niet of ie dan wel kan crossen zaterdag??) Janet moet als 1e, wij als nummer 19. GA je ook? Hahhha ja is Shifra al arrogant Tong uitsteken (als het in de L ook zo goed gaat wordt ze NOG arroganter hihi) Maar dat mag ook dan, vind je niet?

Er staan trouwens ook nog foto's op www.fotoserver.nl en wie weet waar nog meer??

NicoleRomeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 16:15

Hey

Heeft iemand foto's van alle Z-pony's??? Dat waren nummer 62 en 63 volgens mij, maar ik weet het niet zeker! Ach gut

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 16:31

hey allemaal ik heb afgelopen weekend ook foto's gemaakt. Ik heb helaas mn sd kaartje met foto's hier niet liggen. Zal kijken of ik er even over kan bellen welke nummers er allemaal op staan. Misschien zit er nog wat bij. Hoop dat niemand geschrokken is tijdens het maken van de foto's. Is niet de bedoeling geweest. Af en toe kon het gewoon niet anders dan een flist gebruiken. Mochten velen zeggen van liever niet. Dan doe ik dat zeker niet weer tijdens een cross! Wil niemand het lastiger maken dan het is.

Ben vanaf 12.00 tot de laatste start geweest.

Heb o.a. foto;s van meisje dat in de waterbak viel en dat zij daarna een zeer been had, paardje gelukkig helemaal goed zover ik kon zien. Verder van een dame in oranje, paars, en verder weer ik het zo even niet.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 17:33

shabbay schreef:
hey allemaal ik heb afgelopen weekend ook foto's gemaakt. Ik heb helaas mn sd kaartje met foto's hier niet liggen. Zal kijken of ik er even over kan bellen welke nummers er allemaal op staan. Misschien zit er nog wat bij. Hoop dat niemand geschrokken is tijdens het maken van de foto's. Is niet de bedoeling geweest. Af en toe kon het gewoon niet anders dan een flist gebruiken. Mochten velen zeggen van liever niet. Dan doe ik dat zeker niet weer tijdens een cross! Wil niemand het lastiger maken dan het is.

Heb o.a. foto;s van meisje dat in de waterbak viel en dat zij daarna een zeer been had, paardje gelukkig helemaal goed zover ik kon zien. Verder van een dame in oranje, paars, en verder weer ik het zo even niet.

Heb je nr. 161 er ook op staan? Lachen

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 18:41

shabbay schreef:

Was die dame in het oranje toevallig 109?
Waar stond je trouwens/

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:16

Ik heb het hele parcous 2 x gelopen dus heb overal gestaan Haha! ik kan morgen avond even bellen naar degene waar het kaartje ligt dus dan weet ik helaas pas meer.

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 17:40

Hoi,
Heeft iemand misschien een site/etc. waar foto's van hattem te zien zijn (naast de site van hattem zelf).
mijn zusje was nummer 97, dus als iemand toevallig per ongeluk foto's van dit gemaakt heeft wil ik ze graag zien Knipoog