reeskees schreef:foutje...
Ik begon al aan mezelf te twijfelen, dacht toch echt dat ik een foto in de post boven mij zag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
reeskees schreef:foutje...
ik ga groomen
) en ingevlochten, trailer en auto staan klaar voor vertrek. Ik vertrek ook rond 7 uur. Helaas in m'n uppie
mn vriend slaapt toch liever uit en gaat dan lekker varen zonder mij
laat mij maar crossen hoor
Maar ik heb alleen foto's gemaakt van Bitwise. Daar heb je dus niks aan. Ik moet zeggen dat ik geen andere fotograven heb gezien.
Jammer,want ik was erg benieuwd naar mij zelf
haha. Pascha schreef:Hee, eventinggek, ik heb je nog gezien!! Je vroeg de toegestane tijd aan mij (tijdens je crossverkenning) toen ik bij het bord stond met de route! Ik heb je ook nog zien finishen, zag er goed uit hoor, leuk paard heb je.
Klopt. Die schimmel die ik rijdt heet trouwens Pasjha
Bedankt, t ging ook wel erg goed.
Scum schreef:Ja, ikMaar ik heb alleen foto's gemaakt van Bitwise. Daar heb je dus niks aan. Ik moet zeggen dat ik geen andere fotograven heb gezien.

Sjaan schreef:Wat leuk! Ik heb PvO helemaal niet zien zitten!! Hopelijk komen de foto's van zondag ook snel!

Sjaan schreef:Simmie zaten de bloemetjes nog onder de singel toen je aan de finish kwam?