Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anouar15 schreef:Ik heb echt zin in morgen.

Anouar15 schreef:Anouar wil nog steeds niet echt netjes naast me rennen. Ik heb wel veel geoefend, maar hij blijft ongeintereseert sloffen. De vorige keer moest ik steeds over nieuw draven omdat ze niet goed konden zien hoe hij liep.
Ik jut hem voor de keuring wel een beetje op.
nikyta34 schreef:Ik ook!!
het klinkt misschien raar maar ik ben gewoon een beetje zenuwachtig omdat ik glad niet weet hoe het gaat allemaal en dat ik bang ben dat ik iets vergeet mee te nemen of dat Nikyta morgen ineens niet goed loopt daar ofzo!!!
Ik ga in ieder geval vroeg genoeg weg van stal (kwart over 7) zodat ik er denk ik op tijd ben maar ik zal blij zijn als ik eenmaal aan het rijden ben daar!!
. Ik ben ook bang dat ze niet goed loopt ofzo. Of dat ze heelmaal van de rel is ofzo..
Anouar15 schreef:Ik jut hem voor de keuring wel een beetje op.

griebels schreef:Toydoll, heb je nog vervoer kunnen regelen?

Ibbel schreef:@ gekke_koei en Karnat: ik zie geen Leon of Merel op de startlijst staan? [OK, wel een Merel, maar dat is die van Jan van Waarde, da's niet de goeie dacht ik toch]
Toch niet ingeschreven?
Ibbel schreef:
Ganna schreef:Leuke Fjord heb jij! Ik zag je op de voorkeuring. Ik heb die Fjord die er rond liep met lange manen met vlechtjes.