Moderne caps

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 07:59

Kep en Samshield scoren even slecht en dat terwijl er gezegd wordt dat kep zo veilig is op alle punten.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 16:10

Ik houd het wel bij m’n Samshield…
Nu was de HV polo met mips in maat M weer beschikbaar bij EJ met korting, dus dacht die bestel ik want de L was te groot.
Nou de M is echt stuk kleiner meteen. CAP 3 minuten opgehad en al hoofdpijn en de afdrukken stonden in m’n voorhoofd. Kan weer retour dus helaas.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 16:29

Hypostore heeft laagste prijs garantie. Zal dat ook gelden als ej zo’n kortingsactie heeft?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 03:23

Lithya schreef:
Hypostore heeft laagste prijs garantie. Zal dat ook gelden als ej zo’n kortingsactie heeft?

Dat lijkt me niet. (Tenminste bij supermarkten werkt dat niet zo)

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 06:38

Lithya schreef:

Citaat:
Hoe werkt het?

Als je een product op onze website hebt gekocht en je vindt binnen 14 dagen na je aankoop hetzelfde product elders tegen een lagere prijs (ook als dit bij HypoStore zelf is), dan betalen we je het verschil terug. Zo simpel is het!

Voorwaarden:
Identiek Product: Het product moet identiek zijn (merk, model, kleur, maat) en aangeboden worden in nieuwe staat.
Bewijs van Prijs: Een link naar de aanbieding of een duidelijke screenshot waarop de datum, de prijs en de productdetails zichtbaar zijn, is vereist.
Inclusief Alle Kosten: De prijsvergelijking moet inclusief alle bijkomende kosten zijn, zoals verzendkosten en btw.
Officiële Verkopers: De aanbieding moet afkomstig zijn van een officiële retailer. Online veilingen, privéverkopers of niet-verifieerbare webshops zijn uitgesloten.
Beschikbaarheid: Het product moet op voorraad en direct leverbaar zijn bij de concurrerende retailer.

Bron: Hypostore.nl

Dus ja...

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 10:11

Dat had ik gezien Bielsje, maar zal het ook gelden als je dit prijsverschil vooraf weet?

Bielsje

Re: Moderne caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 11:06

Volgens mij wel. Ik dacht dat ik wel eens bij hen in de winkel heb gestaan met een aanbieding van een ander en dat ze toen ter plekke de prijs voor mij aanpasten.

Als ze het zelfs tot 14 dagen na aankoop willen doen, lijkt me dat ook alleen maar makkelijker :')

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 19:31

Ja geldt wel! Maar echt alleen wat er op voorraad is bij de ander…
Dus als ej een cap in het blauw in maat M op voorraad heeft met korting geldt het, maar is bijvoorbeeld die maat niet op voorraad dan geldt het niet.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 21:15

Die kortingsactie van de EJ was wel heel welkom. Al was bijna alles al uitverkocht. Enige wat leek te passen was de Equitheme Wings met Mips maar de juiste maat moest nageleverd worden vanuit een ander filiaal. Helaas paste die toch niet.. Wonder boven wonder kwam echter de Uvex Perfexxion III weer terug op voorraad online dus die heb ik meteen besteld. Hopelijk net zo goed als mijn Perfexxion II. Had denk ik een mazzeltje met een retour van iemand anders. Helaas geen MIPS, maar beter een cap die goed past dan eentje die op papier veiliger is maar niet goed zit.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 23:52

Ik ben ook geïnteresseerd in MIPS, maar kwam laatst bij een kleinere EJ waar nog maar 1 type cap in mijn maat aanwezig was. Helaas zat deze niet fijn. Leuk dat ze nu fikse kortingen hebben, maar als ik niets kan passen en kopen :=

Ik volg hier dus even mee. Wie weet wat voor tips of aanbiedingen er nog voorbij gaan komen. En dan voorlopig nog maar even met mijn huidige gewone cap rijden.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 17:32

Als epplejeck een cap niet meer aanvult, zal het dan niet verkopen, of zal deze tegenvallen? Mij lijkt de hv polo best een fijne cap namelijk.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 07:14

Lithya schreef:
Als epplejeck een cap niet meer aanvult, zal het dan niet verkopen, of zal deze tegenvallen? Mij lijkt de hv polo best een fijne cap namelijk.

Het lijkt ook wel een fijne cap, maar de maatvoering is heel gek. S was te klein, L te groot. Uiteindelijk dus de M kunnen bemachtigen, was weer te klein…
In ieder geval niet mijn model…