Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bianca1980 schreef:caro29 schreef:Mensen neem outdoor altijd je paspoort mee naar de jury!
Sorry, maar ik ben vaak alleen .......dus moet ik dat ding in mijn broek stoppen dan ??, ik wil het toch ook echt niet kwijtraken. ik heb het toen in WW gehad dat men mijn paspoort wilde zien, die heb ik toen na het afzadelen meteen gebracht. je moet toch al behelpen als je alleen bent.
Als entingen niet kloppen vind ik dat echt slordig, ben er eigenlijk nog meer voorstander van dat een ieder zijn paspoort moeten laten controleren bij Secretariaat, niet tonen is niet meer starten bij het springen.
saden schreef:Ik was mee om te groomen vandaag.
Welke ring zat je Caro?
Heb je niet gezien. Hoorde veel op het voorterrein over het paspoort.
Mijn combi had hem wel bij zich.
Even een andere vraag.
Wie weet hoe het verder is afgelopen met het paard die dubbel in de trailer lag.
Ik heb geholpen om hem er af te krijgen, daarna nog met hem gestapt.
Moest hem over geven aan iemand anders omdat ik weer verder moest.
Ben wel nieuwschierig.

texelse schreef:Oei, dat paard was net van de trailer af toen wij weer bij onze kwamen. We stonden "kont aan kont" zeg maar met de trailers. Heeft hij/zijn dat wel vaker, zo druk doen op de trailer? De trailer stond al een een heel tijdje helemaal te schudden.

roelanda1990 schreef:saden schreef:Ik was mee om te groomen vandaag.
Welke ring zat je Caro?
Heb je niet gezien. Hoorde veel op het voorterrein over het paspoort.
Mijn combi had hem wel bij zich.
Even een andere vraag.
Wie weet hoe het verder is afgelopen met het paard die dubbel in de trailer lag.
Ik heb geholpen om hem er af te krijgen, daarna nog met hem gestapt.
Moest hem over geven aan iemand anders omdat ik weer verder moest.
Ben wel nieuwschierig.
Ja dat weet ik, was mijn paard. Ze mankeert gelukkig niks, heeft zelfs geen schrammetje. Maar ben erg blij dat er mensen waren die goed gehandeld hebben, bedankt! Had al lekker gereden, 189 in de dressuur, springen en cross foutloos.