Wauw Sanco, je hebt ons erg mooi op de foto gezet, ben er enorm blij mee!Mag ik hem op onze site zetten?? Dat ik er dan onder zet dat deze door jou gemaakt is?
Ook wij staan er niet op helaas.Weet iemand wie die man was die vlak voor de finish foto`s stond te maken.?
heleenxx schreef:Leuke foto's, al staan wij ook hier niet op. We zijn zeker niet fotogeniek genoeg Haha nee hoor, dat is het niet ik heb iedereen geklikt die langs kwam, maar sommige foto's zijn mislukt én ik was er niet de hele dag
scooby09 schreef:Ook wij staan er niet op helaas.Weet iemand wie die man was die vlak voor de finish foto`s stond te maken.?hoelaat was dat ongeveer want dat kan mijn vader geweest zijn had ie een groene jas aan en een mitella om ?
Volgens mij wel ff denken wij zijn gefinisht om iets over 2 uur.Dus dat zal rond die tijd geweest zijn.
Ik ben rond 13.00 daar langs gekomen, maar toen stond hij er ook al en hij droeg een zwarte jas en had geen mitella om.
PsymaliPKA schreef:Ik ben rond 13.00 daar langs gekomen, maar toen stond hij er ook al en hij droeg een zwarte jas en had geen mitella om.nee dan is dat niet mn vader haha!dan heb ik ook geen idee
Op Oypo staat ook niets in ieder geval. Misschien dat diegene wel op het endurance forum zit, maar dat is nog steeds uit de lucht vanwege technische problemen!