Verder heeft ze nog geen ontploffende bom-neigingen
.Qua lengte-as: ik snap wat ze bedoelen, maar of het zo de juiste benaming is: geen idee.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.albert1975 schreef:Gisteren een hele lekkere cross gereden, echter een super slechte dressuur!! Moet zeggen dat je dan wel even moet slikken, als je je cijfers krijgt te zien. Het is en blijft op zo'n moment een jurysport. Waarom kan ze niet iets meer rekening houden met de bodemgesteldheid? Ik was de een na laatste ruiter in de ring. Voor mijn gevoel liep mijn paard niet minder dan Markelo echter mijn punten waren meer dan 20 punten lager!!
Volgende week maar proberen alle 3 de onderdelen te scoren!

Eef_Bam schreef:Citaat:midden over de vlag goed en gezien van uit de horizontale lengteas van het paard/pony, het passeren van de rode vlag links en de witte vlag rechts van die lengteas is de passage fout.
Maar dit betekent toch dat je met minimaal 50% van het paard (en niet de ruiter) binnen de vlag moet rijden, want midden over de vlag is goed, maar zodra de lengte-as zich aan de buitenkant van het midden van de vlag bevind is meer dan 50% van het paard naast de hindernis en is de sprong niet goed.

dat dan weer wel. Maar zie een soort van slide show, waarbij, zoals hierboven al werd gezegd, alles door elkaar staat.