[SGW] SGW Markelo - Nabespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marijkiiii

Re: SGW Markelo - Nabespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 16:00

Ja inderdaad, als je de hindernissen uit het springparcours kan, ben je ook wat zekerder dat het in de cross ook wel goed moet gaan, als het qua hoogte en breedte niet moeilijker gaat worden.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 16:06

springparcours voor de B is 80-90 cm en de cross 80 cm. Hindernissen in de cross lijken vaak breder/hoger doordat ze massief zijn maar dat is niet zo. Weer psychisch dus ;)

_E_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 16:54

Afbeelding

Dit waren wij afgelopen zaterdag. Verder zijn er nog nergens foto's van de B paarden op zaterdag toch? Mocht iemand ons herkennen, en toch een foto hebben dan ben ik daar wel benieuwd naar! We waren startnummer 11.
(deze foto heeft m'n vader gemaakt)

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 17:18

Anoukspitzen schreef:
@Thaampje: Ik heb je nog zien vallen inderdaad. Hopelijk heb je je geen zeer gedaan? Wij vonden iig wel dat je een hééle mooie pony hebt!

Haha, het zag er vast heel slordig uit! hihi, dankjewel! Dat vind ik ook, en ik ben d'r ook echt wel trots op! :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 17:51

Mooie foto E!

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 17:55

Ik was nr 14 op zaterdag en hoop ook nog op foto's :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 18:01

Ik heb eindelijk weer even tijd om met de foto's aan de slag te gaan *\o/*

Finlandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 18:35

Roxxiejj schreef:
+:)+ +:)+

Afbeelding

Roxxiejj schreef:
Ik ga ook op zoek naar een camera :j

en dan horen we op de rechte stukken: "aaaan de kaaaaant", tenminste dat is wat ik hoorde na de hindernis van bovenstaande foto :)
@Danique1990, Ik was er zaterdag maar geen foto gemaakt van 43
@E, ook van nr 11 geen foto (was veuls te vroeg). Zaterdag fotos: http://henry.vanarem.nl/markelo-2012.html
@anouk, net als E geen foto.

_E_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 20:21

Finlandia schreef:
en dan horen we op de rechte stukken: "aaaan de kaaaaant", tenminste dat is wat ik hoorde na de hindernis van bovenstaande foto :)
@Danique1990, Ik was er zaterdag maar geen foto gemaakt van 43
@E, ook van nr 11 geen foto (was veuls te vroeg). Zaterdag fotos: http://henry.vanarem.nl/markelo-2012.html
@anouk, net als E geen foto.

Helaas! Vroeg was het inderdaad, wij waren er om 6.00u al om de cross te verkennen. Pff... :P

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 22:52

bvw schreef:
springparcours voor de B is 80-90 cm en de cross 80 cm. Hindernissen in de cross lijken vaak breder/hoger doordat ze massief zijn maar dat is niet zo. Weer psychisch dus ;)

In de cross ook 80-90 ;)
Verder ben ik het helemaal met je eens!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 08:31

billy1 schreef:
bvw schreef:

In de cross ook 80-90 ;)
Verder ben ik het helemaal met je eens!

Dank je voor de correctie!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 10:32

Finlandia schreef:
Roxxiejj schreef:
+:)+ +:)+

Foto

Roxxiejj schreef:
Ik ga ook op zoek naar een camera :j

Tja, ik ben nou eenmaal lomp _O- lotte en anouk kunnen dat wel beamen. Mijn moeder heeft van Neede van vorig jaar filmpje wat menig toeschouwer niet meer vergeet _O- _O- ik heb nu wel meer mijn mond gehouden, al denk jij nu vast van jij??? Neeeuuuhhh :x

Anyway, Ik zag in de verte mensen voor hindernis 6 staan, dus ik dacht ik schreeuw vast }:0
Foto is wel gaaf geworden, lekker voetjes wijd en gooaannn 8-) ik spring trouwens na beter bekijken wel heel ver naar links, ik was vast heuulll erg bang dat ie er rechts langs zou gaan :')

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 15:55

Links is korter he :)) Ik roep ook altijd 'pas op' of iets dergelijks, het komt echt zo vaak voor dat mensen het fluitje niet horen of denken 'waarom fluiten ze hier nou?' :????
Ik had deze keer in het springparcours zelfs dat de parcoursbouwers echt recht achter hindernis 2 stonden, dus toen heb ik ook even gebruld haha

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 15:56

maar als rox net over de boom ging en al ging schreeuwen naar mensen die bij de piano stond hadden ze volgens mij nog niet eens de tijd gehad om daar te fluiten... :+

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-12 17:08

Haha rox dat van neede vergeet ik nooit meer!!
Vooral jouwn 'blije' gezicht op dat moment niet :')

Ik zelf roep ook altijd, toen ik bij de paddenstoelen was zag ik dat degene voor mij bij het water stond dus heb even hard gebruld dat hij aan de kant moest :) Beter te vroeg schreeuwen dan te laat ;)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 17:31

Oh er is nog bij de finish bijna een ongeluk gebeurd :')
Ik stond te fotograferen daar, en er komt een jongen de bocht om richting hindernis 20 (of 14 voor de B), stond er net in die bocht een wagentje van de organisatie. Die stond te beppen met de juryhindernis. Dus die jongen en paard knallen bijna tegen het wagentje, hebben vervolgens een weigering op de hindernis en tijdsoverschrijding. Die jongen was zachtjes gezegd, woest _-:(

Dus wat dat betreft kun je beter teveel schreeuwen dan te weinig!

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 17:37

Laurahh schreef:
Oh er is nog bij de finish bijna een ongeluk gebeurd :')
Ik stond te fotograferen daar, en er komt een jongen de bocht om richting hindernis 20 (of 14 voor de B), stond er net in die bocht een wagentje van de organisatie. Die stond te beppen met de juryhindernis. Dus die jongen en paard knallen bijna tegen het wagentje, hebben vervolgens een weigering op de hindernis en tijdsoverschrijding. Die jongen was zachtjes gezegd, woest _-:(

Dus wat dat betreft kun je beter teveel schreeuwen dan te weinig!

Klopt, die heb ik ook gezien! Vond het erg jammer dat die man in dat wagentje niet gewoon toegaf dattie fout zat en dat de weigering werd ingetrokken, dan was er niet zoveel aan de hand geweest. Nu was het wel erg banketstaaf voor die deelnemer :j

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 17:37

Is de weigering achteraf niet ingetrokken?
Ik hoorde die hindernisjury nog wel bellen met de organisatie wat ze ermee moest..

Vond het best wel sneu voor m :P

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 17:38

Oh dat zou nog best kunnen inderdaad, maar het leek er toen niet op dat ze dat van plan waren.

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 18:25

Tja ik vraag het meestal best vriendelijk(tenminste dat denk ik, misschien komt het er wel als een schreeuw uit ;) ) Maar ik bedank daarna ook als ik langs rij. En ik moet bekennen dat ik wel vaker een obstakel/mede ruiter tegen kom. In Gorssel stond een keer een paard in het M vast op een op/af sprong. Dus toen riep ik dat ik er wel rechts langs ging(paste precies) en heb haar toen direct eraf geholpen en gelukkig ging mijn paardje rustig verder. En de hindernis jury was erg blij want die wist niet wat die hier mee aan moesten, nu was het probleem opgelost :D

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 14:19

bvw schreef:
maar als rox net over de boom ging en al ging schreeuwen naar mensen die bij de piano stond hadden ze volgens mij nog niet eens de tijd gehad om daar te fluiten... :+

Beter te vroeg dan te laat, toch? :')

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:18

Echt zo klote. Ik had nog geen tijd gehad om mijn proef te analyseren, ik heb alleen naar de punten gekeken. In de auto terug had ik er ook totaal niet aan gedacht.
Maar nu kijk ik dus voor het eerst weer naar mijn proef, maar diegene die dat heeft geteld, heeft volgens mij punt 28 helemaal niet meegeteld ofzo (en dat was nog 2x 8 ook :) ). Had dus 4 punten meer moeten hebben en maakt dus net het verschil tussen wel of geen winstpunten :(
Maargoed. Ik ben toch te laat en dus die winstpunten kan ik sowieso wel op m'n buik schrijven. Volgende keer beter opletten dus :P

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:21

Kan het niet zo zijn dat die '8' wel geteld is, maar dat het een 4 (*2 = 8) was?

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:32

Dat zou idd wel kunnen dan :j
Maar dan zou ik wel op 159 uit moeten komen, dus hoe dan ook klopt het niet.
Laat ik het er dan maar op houden dan het 159 moet zijn, dan heb ik die wp's niet onterecht niet gekregen :+
Laatst bijgewerkt door Never_Mind op 06-04-12 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:34

Lielle schreef:
Kan het niet zo zijn dat die '8' wel geteld is, maar dat het een 4 (*2 = 8) was?

dat dacht ik ook, helemaal als je proef niet voor wp in aanmerking komt is een 8 op dat punt wel heel wonderbaarlijk!