Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Toen de oude instructrice stopte heeft het bestuur van de stichting gevraagd of ik de lessen over wilde nemen omdat ik ondertussen toch wel wat ervaring heb (doe het immers al 6 jaar), dus daar heb ik ja op gezegd, vond het wel een eer!

Maar het is natuurlijk wel ontzettend leerzaam en nuttig voor je ontwikkeling.) 
ook geen ringen of hoepels. Heb toen van een poolnoodle een 'ring' gemaakt en die aan hindernis standaard vast gemaakt. En kegels om mee te bowlen gemaakt van stevige flessen die we hebben geverfd en verzwaard met zand. Of een pvc buis vastmaken ergens aan, dat ie schuin omlaag hangt, dan kan je een tennisbal erdoorheen laten rollen. Vinden veel kinderen heel fascinerend en is goed voor oorzaak-gevolg ontwikkeling en motoriek. 

Werk nu wel fulltime (36 uur) maar een avondje in de week met paarden bezig zijn lijkt me nu echt heerlijke ontspanning! Al zal de tijd uitwijzen of het vol te houden is qua energie (werk met kinderen en is bij de gehandicaptenmanege natuurlijk ook veel lopen tijdens de lessen). Scheelt dat het maar 10 minuten met de auto vanaf mijn werk is dus k kan meteen door.