[SGW] SGW Training Regio West

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: SGW Training Regio West

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 13:41

Dit gaat komende ozndag nog pittig worden met de voorspelde temperaturen denk ik.
Ik zit in de eerste groep om 9u al, maar toch zal de terugweg op de trailer ook al wel flink warm gaan worden vrees ik...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:37

Iemand van jullie heeft Ojee gespot zondag hoorde ik van de eigenaresse :))

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:26

Wat grappig Lielle :-)

Gisteren een prima training gehad :-) Uiteindelijk werden de groep van 6 uur en 7 uur samengevoegd om 7 uur omdat Michiel in de file stond (en met hem het grootste deel van de andere deelnemers :+ ). Echt prima les gehad.

Volgend jaar gaan wij ook naar de zondag toe, dan zien we weer wat andere crossterreinen :-)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:36

Ik weet nog niet helemaal zeker wat ik volgend jaar ga doen. Dat hangt voor een deel af van de data die gepland gaan worden, maar ook van wat ik de rest van dit jaar aan losse lessen volg bij Rob of andere opties...

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 13:38

Op de zondagtrainingen ga je inderdaad naar leuke terreinen, het is voor mij afhankelijk van de planning of ik weer mee doe, dan maar eens kijken wat het beste uit komt. Ik vond de terreinen nu wel saaier dan op de zondag, maar was ook pech dat we 3x naar moordrecht moesten. Rotterdam en Den Haag vind ik altijd wel leuke terreinen en voor mij makkelijk aangereden.