Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarChak schreef:Maakt toch niet uit casperzazou? Het is maar een oefencross hoor, bij 'fout parcours' wordt je niet uitgesloten. Mis je een hindernis of heb je weigeringen dan kun je 'm gewoon weer opnieuw aanrijden, zolang je degenen die na jou starten maar niet in de weg loopt.
De tijd tussen springen en cross is echt te weinig om de hele cross nog een keer te lopen (bovendien, zo moeilijk is de route niet). Wij hebben hem vanmiddag gelopen, zo'n lastige route is het niet.
tapir schreef:Dat jongetje had ik ook gezien ja, was wel even schrikken. Ik heb jou denk ik ook gezien Casperzazoe. Ik ben de mama van Caresje.
Tarik ging super over de 80 cm. en in galop door de waterbak na twee keer haperen![]()
Nu weet ze helemaal zeker dat ze voor de eventing wil gaan. Ze heeft ook goede tips gekregen van onze zeer ervaren eventing stalgenoot, die haar hielp tijdens het parcours en de cross. Het was wel duidelijk dat Tarik een stuk meer opgewonden raakt van hindernissen dan van dressuurproeven![]()
Het was inderdaad super georganiseerd, dank voor de organisatie! Volgend jaar hopen we er ook weer bij te zijn!

!
. MarChak schreef:Zo!! Dat jongetje kwam idd 10 meter voor onze neus langs 'crossen', tenminste, z'n pony terwijl hij zich moedig vasthield om z'n nek, toen de pony onder de draad doorschoot, hing hij aan de zijkant, uiteindelijk viel het hoofdstel ook af maar bleef de pony gelukkig ook ineens stilstaan. Ik zie 'm nog opstaan en een beetje beduusd kijken. Gelukkig goed afgelopen!
.
Nog wel fijn gereden?