Als ik de foto's zie van mezelf, dan ben ik toch nog niet zo ontvreden eigenlijk Ik zie dat ze er netjes overheen komt! Alleen het resultaat en mijn gevoel zijn anders... Dan zijn dat soort foto's nog niet zo verkeerd!
Dan doe je echt iets geks Corien, deze moet je echt gewoon via opslaan als, opkunnen slaan
Merel_Claire
Geplaatst: 11-05-11 14:15
Mooie foto's!! Leuk weer om alle verslagen te lezen. Klein vraagje (gewoon uit belangstelling): waarom hebben jullie de sperriem eraf? Is het om beter lucht te krijgen tijdens de cross?
EvelienH
Geplaatst: 11-05-11 14:16
Nee, omdat ik een Myler heb met een hoge tongboog en anders gaat het gehemelte van de paard stuk. TG heeft hetzelfde bit alleen dan zonder sleuven.
OK, vandaar! Bevallen die bitten goed? Heb het voor die van mij ook wel overwogen. By the way, veulen is er bijna, maar nu wijk ik wel een beetje af van de verslagen Castenray.
Thomas heeft vorig jaar van mij ook foto's gemaakt in Castenray en ben er nog steeds blij mee.
Heeft een Myler dan een zelfde inwerking als een pelham?
TeeGee
Geplaatst: 11-05-11 15:36
Corien, ja stommerd he Met dressuur doet ie het alleen heel af en toe met losrijden maar met iets anders dan een dubbel gebroken bitje doet ie het best vaak.
Corien verander je de naam van de foto's met opslaan? Dan maakt mijn pc er ook bestandjes van. Maar als ik ze zo opsla onder de naam waarop ze staan gaat het goed. Misschien is dat bij jou ook zo?