[WN] Sale bij Artur. Wie gaat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Munnie

Re: Sale bij Artur. Wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:05

Ach ik was 21 december nog bij Arthur kan je veel beter doen hup naar achter ff bij de aanbiedingen geen mens in de winkel heerlijk Arthur die overal bij helpt.

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:16

Munnie schreef:
Ach ik was 21 december nog bij Arthur kan je veel beter doen hup naar achter ff bij de aanbiedingen
geen mens in de winkel heerlijk Arthur die overal bij helpt.

Ja idd ben 19 december geweest , moest een ander zadel hebben ,
lekker in alle rust een mooie Billy Cook uitgezocht. :D
Ook nog even tussen de aanbiedingen rondgesnuffeld, en een mooie pad gekozen.
Was er ook nog nooit eerder geweest , ga zeker nog een keer!!

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:18

Moondancer jij moet van ver komen...

Maar inderdaad Arthur is niet de flauwste dan. Ik moest ff cadeautje voor ons mam hebben dus hij oww wacht maar scheelde me goed €50,- dus dat is wel fijn.

Alleen dus nog even dekens gaan kijken denk ik morgen.

Ropers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:36

Nou vandaag ook geweest!! Het was heerlijk rustig, konden mooi overal tussen snuffelen heerlijk.
Blij dat ik zondag niet ben gegaan.
Gescoord wrangler model charlie, hoofdstel met paardenhaar,laarzen paars (erg mooi)......hahahaha, kinkettings, neusriem.
Flink geshopt dus, enja had budget mee, maar toch nog weer terug naar de auto voor pinpas.....hihihi
Gelukkig is het maar 1 keer per jaar.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:42

Het was idd lekker rustig vandaag :j

Helaas niet geslaagd voor een bitje of bell boots, maar wel thuisgekomen met een handige & spotgoedkope closed rein, paar tubes CM, een flacon neatsfoot oil en....... een hoedenborstel :D

Op de terugweg ook nog even bij Divoza gestopt en daar een opvouwbaar opstapkrukje gescoord :P
Handig voor op wedstrijd straks ;)

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:42

Pfff ik wil ook nog een keer!!!

IndianVegas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 19:16

Munnie schreef:
Ik woon bijna om de hoek en moet eigenlijk voor mijn knol nog zo een deken hebben zonder borst sluiting weet niet of Arthur die nou goedkoop heeft iemand gezien??
Want dan ga ik morgen even mijn deken halen in ochtend denk ik.

ik heb een rode gekocht voor 25 euries

lena83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 20:08

Wauw wat een winkel, vandaag voor het eerst geweest.
Touwhalster, longeerlijn en kinbandje gekocht en een goeie deal voor het passen van zadels aan huis. Hopelijk ga ik eindelijk slagen

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 21:50

IndianVegas schreef:
Munnie schreef:
Ik woon bijna om de hoek en moet eigenlijk voor mijn knol nog zo een deken hebben zonder borst sluiting weet niet of Arthur die nou goedkoop heeft iemand gezien??
Want dan ga ik morgen even mijn deken halen in ochtend denk ik.

ik heb een rode gekocht voor 25 euries

Owww mag ik even vragen aan jou hoeveel grams die van jou is?

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 21:52

200 grams geloof ik

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 21:57

Nou dan zou eentje zwaarder ook niet veel meer kosten denk ik. Maar €25,- voor een 200gram is weinig

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 22:02

waren staldekens.
Andere "gewone" begonnen bij 70€ geloof ik

KimPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 22:03

Nou ben goed geslaagd hoor!
Ik heb gekocht:
- 2 paarse blankets
- hoofdstelletje met teugels
- showsporen met sporenriempies

Heb ook nog bij de dekens gekeken, maar wist niet welke maat
welke maat was:D
Ga zeker nog een keer, maar dan met een groter budget :D

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 22:20

Weet iemand of er nog veel jeans waren in smallere taille met lengte maten? Die in de aanbieding waren?
Als dat zo is ga ik morgen nog maar een keer voor jeans. Zondag was het er zo druk dat er van passen weinig terrecht kwam.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 22:30

Zack schreef:
waren staldekens.

Ik zoek een Zenith deken of hetzelfde principe gewoon zeg maar. Dus ik gooi hem dan gewoon op op stal en als ze dan naar buiten moet ff dekentje eroverheen of ik gebruik hem gewoon als onder deken. Een 500grams regendeken is niet te vinden of niet mijn deken of weer iets anders :+

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 08:58

oh, zo goed heb ik niet gekeken O:)

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 10:25

Ha ha ha nou ik ga even heel erg haasten en zo naar Arthur dus ik zal eens gaan kijken :D

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 11:33

Ik ben er gisteren voor het eerst geweest. Hiervoor ging ik altijd naar Horseman Outfitter, ik sloeg stijl achterover van wat er allemaal hing...........

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 12:30

Kun je wel zeggen. Ik kende de zaak wel, maar alleen de voorste 2 ruimten. Wat er achter allemaal aan zadels lag. :~ Dat had ik moeten weten toen hij afgelopen zomer langs kwam om zadels te passen. Had ik er nog wel wat aangewezen die hij mee had mogen nemen! :D Nou ja....misschien een volgende X-mas sale. :)* Alleen een vriendin (dressuuramazone) vond het erg gemakkelijk het geld in de zak te houden. Ze vond het allemaal maar kitsch. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 12:44

Nou ik ben afgelopen maandag geweest en gekocht wat ik hebben moest. Wat was het lekker rustig! Niets vergeleken met vorig jaar in die mensenmassa. Nu was er gewoon ruimte om te kijken en de rij bij de kassa viel ook reuze mee! Voor mij viel het helaas wel wat (heel wat) duurder uit allemaal, want ik kwam voor het dubbel gebroken Billy Allen bitje en voor een Troxel Dakota. Bitje hadden ze niet en de cap hadden ze niet in mijn maat. Dus ja, dan zie je ineens die myler comfort bitjes hangen en is die troxel Sierra toch ook wel heel mooi... Wel allebei minstens 2x zo duur natuurlijk als wat je in gedachten had maar de korting ging er nog af, dus heb ik ze toch maar meegenomen :o Maargoed, door dat hoger uitgevallen bedrag heb ik mezelf er wel goed van kunnen weerhouden om andere dingen te gaan kopen die ik eigenlijk niet echt nodig heb :=

Leuk om te lezen dat veel mensen geslaagd zijn :))

mijandap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 12:56

Zack schreef:
waren staldekens.

Ik heb een 300g waterdichte gekocht voor € 25,- waren er maar enkele van, net mazzel met de maat :D

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 13:01

Ja die hoefde ik niet dus daar heb ik niet tussen gesnuffeld :D hahaha

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 13:02

Wij zijn ook afgelopen maandag geweest en het was heerlijk rustig! Voor mij ook de eerste keer en ik vond het erg leuk allemaal. We zijn behoorlijk geslaagd voor bijna alles wat we op ons lijstje hadden staan. Van te voren wel even goed naar de prijzen bij andere westernstores gekeken en toen onze slag geslagen. We hebben gekocht: een hoofdstel, een kinriempje, sporenriempjes, een sheet, een onderpad, haakjes voor aan de staldeur, een stang voor aan de staldeur, twee spijkerbroeken, een borstel, een saddle caddy, twee winterdekens en laarzen. Dit wel over 3 mensen uitgespreid waarvan 2 hetzelfde paard hebben :o.

Ik blijf hem wel duur vinden in een hoop dingen, maar je wordt er leuk geholpen, ze hebben alles wat je zoekt en zo met de sale moet je gewoon goed de spullen er tussen uit vissen. Ik ben helemaal blij iig!

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:22

ben gister geweest, geweldig. was met mijn dochter van 16, die keek haar ogen uit. heb neopreen zadelpad gekocht, nieuw rvs metall ab correctional bit voor weinig (met extra bling) nieuwe kinriem, losse neusriem, nieuw halster met bling voor het belachelijke bedrag van 3 eurie, en een boek voor dochterlief (basisboek westernrijden) ik heb me aardig ingehouden :+ . volgend jaar weer. btw, het was gezellig druk, nietr over-crowded (:)

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:45

Ben vandaag voor de tweede keer geweest. Het was nu heerlijk rustig, heb dingen gezien die ik zondag vanwege de drukte niet kon zien. En ben toch nog thuis gekomen met een nieuwe Cruel Girl jeans, waar ik zondag niet bij kon komen vanwege de drukte.
Vandaag echt super goed geholpen in de winkel en fijn advies gekregen