Met rijkleding de winkel in komt met regelmaat voor, dat maakt me niet zoveel uit, maar met sporen echt niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waratje schreef:Ik snap eerlijk gezegd totaal niet waarom je met sporen om zou willen lopen. Het loopt om te beginnen niet prettig en daarnaast heb je bij sporen met wieltjes het risico dat er vuil tussen komt zodat ze niet meer zo soepel draaien. En als ik iets van belang vind bij wieltjes is het dat ze goed soepel draaien.
Met rijkleding de winkel in komt met regelmaat voor, dat maakt me niet zoveel uit, maar met sporen echt niet
sflj schreef:dat je het doet maakt me niet uit maar je maakt mij niet wijs dat je dat niet doet omdat je er iets mee uit wil dragen. Of ging je ook in je witte rijbroek, zwarte rok en cap op naar de winkel, toen je nog Engels reed?
sflj schreef:dat je het doet maakt me niet uit maar je maakt mij niet wijs dat je dat niet doet omdat je er iets mee uit wil dragen. Of ging je ook in je witte rijbroek, zwarte rok en cap op naar de winkel, toen je nog Engels reed?

, ook met strakke rijbroek wel eens naar de winkel. Nu ga ik idd mij ook niet omkleden als ik naar de paardjes rij en ik moet onderweg nog even naar de winkel hoor.
, maar wil je dan zeggen dat als ik mijn spijkerbroek waar ik mee rij omwissel voor eentje waar ik net niet in heb gereden dat anders is?
)
) 
Als dat nu niet gebeurd was en ik moest naar de supermarkt was ik er zo ingewandeld. Ze rinkelen niet trouwens. Maar was het gebeurd dan maakt het me ook niet uit dan denken ze maar. Trouwens ik krijg regelmatig de vraag of het leuk was bij het paard. Dan kleeft er nog allemaal hooi ergens aan mij en dat is niet express