Filmpje komt nog hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Motje11 schreef:De namen staan er wel op, maar niet de locatie in de cross.
Dit is niet als kritiek op de organisatie bedoeld, maar ik vind wel dat de jury het hoort te weten.
Ik heb een algemeen mailtje naar de knhs gestuurd, of ze dit onder de aandacht van de juryleden willen brengen omdat het vaak vergeten wordt. (en ook voorgesteld er een speciale invulregel voor op het protocol toe te voegen)
.
.
. Nanea bleek zich echter veeeeeel beter te laten controleren dan ik uberhaupt had kunnen dromen, ik denk dat ik zelfs op een aantal hindernissen iets te rustig ben ingekomen. Maar ik kwam netjes foutloos over de finish, wel met een giga bulk aan tijdfouten en ik had zelfs nog energie over
. Helaas door de tijdfouten dus geen prijs meer, maar in Ysselsteyn ga ik proberen binnen de tijd te rijden! En de eerste twee wptjes zijn binnen
.
.Scum schreef:We hebben pas geleden een topic gehad waarin een discussie werd gevoerd over de stijljuryleden. Daarin werd ook al gezegd dat de KNHS een oud formulier in de omloop heeft.
): daar hebben we het inderdaad ook gehad over de verouderde formulieren. Is al helemaal aangepast, inclusief een regel om de plaats van de jury op te schrijven. Wat me verbaast is dat op internet het geheel aan de stand van zaken aangepaste formulier te vinden is, en dat je een in alle opzichten verouderd formulier krijgt als je het per (electronische) post bij de KNHS aanvraagt. Menselijke fout (lees: KNHS-persoon weet niet dat regels èn formulier tegenwoordig anders zijn)?

mooie foto's!
Tot nu toe heb ik het alleen zo nu en dan in trainingen gedaan maar deze is wel heel officieel