[SGW] SGW Barchem - verslagentopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: SGW Barchem - verslagentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:56

zo ik kom ook nog maar eens even zondag was ik laat thuis vanuit barchem en dan snel alles doen en verjaardag en gister hele dag gewerkt.

Mijn verslagje:
dressuur ging met losrijden echt verschrikkelijk en in de proef bleef ook ook maar kijken waar de fluitjes toch vandaan kwamen. maar de jury vond het een leuke proef en door het kijken werd ol ook actiever Haha! en had 188 punten.
Springen waren we foutloos dus we gingen goed opweg.
De cross ging super wel bij hindernis 4 het alternatief gepakt had helaas alleen een weigering op hindernis 11 (walletje met smal boompie erop) maar verder ging het super. nou toch maar gewacht op de prijsuitreiking omdat er niet heel veel foutlozen bij zaten. En blij dat ik gewacht heb want ben 5e geworden in ring 6 B paarden (zondags). Haha!

betty184

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 13:09

hallo allemaal
wat is dit een leuke site ben sinds gister ook aangemeld
we hebben het hele weekend door gebracht in barchem vrijdag dressuur zaterdag springen en cross zondag de pony´s van de club geholpen en aangemoedigd en natuurlijk ook jet aangemoedigd
mijn dochter rijd sgw is derde geworden van gelderland,super trots natuurlijk,maar ik zelf geniet van deze dagen kan beter een ander zien gaan in de cross als mijn eigen kind ik kijk meestal niet eens haha raar he maar goed het waren weer mooie dagen en we gaan ons klaar maken voor de laatste B-SGW in bathmen als ze deze goed doet dan heeft ze 20 winstpunten en moet ze over naar de L
wens iedereen nog veel succes bij de volgende SGW en we komen zeker kijken op zondag in diepenheim en anders tot in bathmen
groetjes betty

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 13:14

volgens mij stond de jury zondag bij hindernis 7/8 en 13

jetluinstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:41

Hoi Betty, welkom op deze leuke site.
Foto's van Sandy van de prijsuitreiking waren leuk, heb je ze al gekregen?
Van mij heeft muriel ontzettend leuke springfoto's gemaakt.
De verslagen voor en na de cross zijn ontzettend leuk en je kan nog een hoop van elkaar opsteken!
Bedankt nog voor het aanmoedigen afgelopen zondag! Haha!

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 15:17

betty184 schreef:
hallo allemaal
wat is dit een leuke site ben sinds gister ook aangemeld
we hebben het hele weekend door gebracht in barchem vrijdag dressuur zaterdag springen en cross zondag de pony´s van de club geholpen en aangemoedigd en natuurlijk ook jet aangemoedigd
mijn dochter rijd sgw is derde geworden van gelderland,super trots natuurlijk,maar ik zelf geniet van deze dagen kan beter een ander zien gaan in de cross als mijn eigen kind ik kijk meestal niet eens haha raar he maar goed het waren weer mooie dagen en we gaan ons klaar maken voor de laatste B-SGW in bathmen als ze deze goed doet dan heeft ze 20 winstpunten en moet ze over naar de L
wens iedereen nog veel succes bij de volgende SGW en we komen zeker kijken op zondag in diepenheim en anders tot in bathmen
groetjes betty

Moeders!!! Sandy heeft goed gereden hoor zal de foto's snel uploaden!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:17

Even een "beetj" off-topic, maar ik zag de namen van jouw paarden SGWuppie en ik moet ze echt even de groeten doen van Sneep en Dobby (twee van onze katten) Haha! .

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 08:20

Laatst bijgewerkt door Sim op 23-10-08 08:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: te veel aan foto's omgezet in links.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 09:30

Inmiddels is de nabesprekingsperiode voorbij, dus hier een slotje.