Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eventinggek schreef:dammmmmik zoek ook nog een vaste groom voor wedstrijden
Ik doe ook graag veel zelf, maar ik merk nu met de grotere wedstrijden dat t toch heél erg fijn is als je iemand bij je hebt die je met een aantal dingen kan helpen
.
Ik zorg die dag meestal voor Nanea, dus poetsen, schroeven draaien en opzadelen. Na de cross stap ik Nanea ook uit. Naverzorging doen we vaak samen. Verder lees ik de proef, leg balken op bij het springen, moedig heel hard aan en natuurlijk ben ik er voor de gezelligheid. Dit zijn denk ik de voornaamste bezigheden op een crossdag.
. Maar ik doe het enorm graag
! De sfeer is super, aangename mensen om mee omtegaan en een ruiter die mn werk tn zeerste apprecieerd
! Het zijn ook allemaal aangename paarden om mee om te gaan (buiten 1 uitzondering geweest
).
.
.
(zowat elk weekend (meerdere) prijzen. Dit weekend zelf de winnaar van de CIC* in waregem
)
, veel succes voor degenen die de moed hebben om het te lezen
. Simmie schreef:Eventinggek schreef:dammmmmik zoek ook nog een vaste groom voor wedstrijden
Ik doe ook graag veel zelf, maar ik merk nu met de grotere wedstrijden dat t toch heél erg fijn is als je iemand bij je hebt die je met een aantal dingen kan helpen
Ik dacht dat je die groom al zo'n beetje had gevonden in de persoon van Ibonn. Tenminste dat dacht ik te begrijpen.
) maar voor volgend jaar zou ik heel graag iemand hier uit de buurt willen vinden die echt als vaste groom meegaat. Dat bedoel ik meer
dat jullie me nu al een paar keer zijn komen helpen
WolinLotte schreef:Wat Paul zegt klopt helemaal en we hebben het ook ontzettend naar ons zin samen. We beredeneren op dezelfde manier en denken allebei op dezelfde manier vooruit. En we hebben samen erg veel lol. Ik ben er ook voor de moral support en zeg wanneer ze niet moet zeuren en verstand op 0 moet zetten, maar ik vertel ook wanneer ze een stapje terug moet doen e.d., ook voor zichzelf.
Wat ik zeg: Ik kijk altijd ontzettend uit naar de volgende cross!!
, ik ben zo ongeveer zijn geheugen en 'schedule'
). De samenwerking gaat altijd vlot, hij hoeft niet eens te zeggen wat er nodig is, ik weet het wel. Soms bij het begin van zo een weekend overloopt hij eens wat er allemaal mee moet en na paar dingen zget hij dan: 'Ik moet u dat eigenlijk niet vertellen, je we rhet beter dan mij
'. Dikke vrienden zijn we niet zoals bij jouw. Maar dat staat zeker de samenwerking niet in de weg, in tegendeel, liever zo
. Versta me niet verkeerd, we maken lol en dit en dat, maar niet zoals het is mijn beste vriend of we gaan samen uit ofzo, neenee dat zeker niet
.
. Simmie schreef:Eventinggek schreef:dammmmmik zoek ook nog een vaste groom voor wedstrijden
Ik dacht dat je die groom al zo'n beetje had gevonden in de persoon van Ibonn. Tenminste dat dacht ik te begrijpen.
en sinds Suus d'r avonturen op *-niveau kriebelt het bij mij toch wel weer heel erg 

) En dan was ik ontzettend blij als iemand mijn paard overnam en ik even kon 'uitmanken'. (Heb twee keer gehad dat tegen de tijd ik bij de trailer was, mijn paard al afgesponst was en werd afgestapt e.d.)
.
) voor mij bewaren als het kan, en op een punt in de cross gaan staan dat ze snel als ik voorbij ben bij de finish kan komen, of bij de finish (liefst ook nog met fototoestel of camera
). Mam helpt mij met losspringen voor de cross. Mijn moeder is bij de eerste hindernis en gaat zodra ik uit het zicht ben naar de finish.
), maar merkte onlangs toen er iemand mee was, dat je na jaren alleen zo op elkaar ingespeeld bent, dat zowel paard als ruiter in de war raakten van iemand die "zich er goedbedoeld" mee bemoeid. Zelf doe je alles in een bep. volgorde en je bent daaraan gewend, paard ook.
(maar dan gaat het weer niet snel genoeg oid en dan heb ik snel zoiets van: laat mij maar ff)...