Endurance in Tienen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Speedster

Re: Endurance in Tienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:29

Volgens google maps ligt het ten oosten van Antwerpen.

Enne... was ook lekker klef bedoeld Haha! Bloos ...

Vulcan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 10:56

Speedster schreef:
De volgende VET2000 wedstrijd is dus niet in Tienen, maar in Schilde...

Lees net op het enduranceforum dat de wedstrijd van Tienen in Stekene zou doorgaan 21/9?

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 12:59

Heb je even een linkje voor me? Kan het niet vinden...

Edit: heb het al gevonden.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:08

Vulcan schreef:
Speedster schreef:
De volgende VET2000 wedstrijd is dus niet in Tienen, maar in Schilde...

Lees net op het enduranceforum dat de wedstrijd van Tienen in Stekene zou doorgaan 21/9?

Ik denk dat jij de wedstrijd van VLP voor hebt.

Vulcan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:17

willeke_nijs schreef:
Ik denk dat jij de wedstrijd van VLP voor hebt.

Ik dacht het niet hoor, bij vlp stond toch geen wedstrijd in Tienen gepland? Lees maar eens na, je bent er ook aangemeld he Knipoog

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:40

heb je een linkje naar dat topic op het endurance forum? Ik vind het nl niet...

edit: gelezen

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:45

Vulcan schreef:

Ik denk ook dat er verwarring is met de geannuleerde VLP-wedstrijd te Stekene. Jammer, want dat zou het Vlaams kampioenschap geweest zijn en vrij 'dicht' voor ons Haha! (slechts 80km ver).
Tienen vind ik nu niet echt een stenig parcours maar je kan het inderdaad niet vergelijken met een heide-parcours.
Het laatste wat ik hoorde is dat de VET-endurance van 21/9 a.s. zou doorgaan rond Schildestrand (nabij Schilde dus), een vrij zanderig parcours naar ik vernam.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:21

Hopelijk blijft het bij Schilde. Als het alsnog Stekene wordt, haak ik helaas af...

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 15:21

Speedster schreef:
Hopelijk blijft het bij Schilde. Als het alsnog Stekene wordt, haak ik helaas af...

Tjonge jonge........krijg het heen en weer van jullie.........Stekene, oh nee, toch Tienen, of nee toch Schilde, of is het nu toch Stekene, of wordt het toch weer Tienen, of Schilde, of toch Stekene Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Frusty Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord

Maak me even wakker als jullie het zeker weten Knipoog ROFL

........Lekker klef........dat gaat er wel vanaf op den duur Tong uitsteken Die van mij is om te stelen, nu nog iemand vinden die hier wil komen stelen Tong uitsteken Clown

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 15:28

Ik wou ook dat ze een knoop zouden doorhakken, alleen staat er nog steeds niks op de site, helaas.

Voorlopig laat ik vriendlief liever nog niet stelen, hou hem graag zelf nog effe Haha!.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:29

linda ik vrees dat je de website in de gaten zult moeten houden. Misschien kan iemand eens mailen naar johan... want dat vind ik toch geen goede organisatie... Wat zegt het bundeltje van de lrv eigenlijk dat we int begin vant jaar gekregen hebben?
Ik zit nu niet thuis dus kan het niet inkijken...

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:52

Hahaha dit herinnert me weer heel erg aan "vroeger", toen Vet nog wedstrijden onder VLP organiseerde. Soms wist ik de avond vantevoren nog niet eens een adres waar ik heen moest... Gestoord Of hoorde ik via-via op het laatste moment dat een wedstrijd naar een ander dorp verplaatst was. Verward Zo te horen is er nog niks veranderd in al die jaren. Knipoog

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:01

Ik begin inderdaad steeds meer de indruk te krijgen dat de verhalen over "iets minder strakke organisatie" (ahum) geen spookverhalen zijn... Tong uitsteken
Maar goed, we wachten gewoon braaf af Haha!.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 11:07

tot hiertoe is dit de eerste wedstrijd dit jaar waar het bij voorvalt dat je niet op voorhand weet waar je naartoe moet... De rest vond ik héél goed georganiseerd.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 11:52

Dat klopt, maar er zijn wel ook andere kleine geitjes voorgevallen (km-bordjes die ineens een km te vroeg staan bijvoorbeeld. is in de laatste 2 km niet echt handig...)

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:06

mjah dat heb ik ook al meegemaakt, maar als je laat start zoals ik al meerdere keren wordt je dat wel medegedeeld op het secretariaat (omdat ze't dan al van andere ruiters vernomen hebben). Heb ook al voorgehad dat bordjes gepikt werden, maar ook dat hebben ze altijd mooi opgelost. Ik denk dat het nergens 100% perfect loopt, er zijn altijd gaten te vinden... Zo ook bij vlp hoor.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:11

Ja daar heb je gelijk in. Was ook met een knipoog bedoeld...

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:57

Speedster schreef:
Dat klopt, maar er zijn wel ook andere kleine geitjes voorgevallen (km-bordjes die ineens een km te vroeg staan bijvoorbeeld. is in de laatste 2 km niet echt handig...)

Hihi ook dat klinkt me heel bekend in de oren! Haha! Nog mooier, in Lanaken stonden ze destijds jaar na jaar verkeerd! Clown

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 16:03

Hahaha, hou op over bordjes..........Willeke en ik hebben toen ook zeker 1,5 km extra gelopen omdat de wegen kruisden Tong uitsteken Toen was het in dat geval echte Belgische bewegwijzering....... Tong uitsteken

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:25

Wij wilden de laatste wedstrijd precies op 13 km/h uitkomen, en moesten vervolgens van standje "doe maar langzaam, anders zijn we te vroeg" overschakelen naar standje "doorrijden, we halen het niet!" Haha!

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:00

ik vind de vet-evenementen eerlijk gezegd goed georganiseerd en aangeduid (voor zover ik ze al reed). maar ik noem ze dan ook evenementen en geen wedstrijd want daar heeft het m.i. weinig mee te maken.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 20:16

Jantie schreef:
ik vind de vet-evenementen eerlijk gezegd goed georganiseerd en aangeduid (voor zover ik ze al reed). maar ik noem ze dan ook evenementen en geen wedstrijd want daar heeft het m.i. weinig mee te maken.

Je zegt het goed......VLP is zo op prestatie gericht Boos!
Vet is gewoon VET-gezellig Tong uitsteken

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:22

iedere sport is op prestatie gericht dacht ik ?

maar ik wil hier geen vlp <=> lrv polemiek starten hoor, dat hebben we niet nodig in deze kleine discipline.
ik weet waar ik rij als ik wil sporten en waar als ik gewoon een ritje wil trainen want daar komt het voor mij op neer.

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 21:08

Volgens mij is het voor de organisatie van een wedstrijd (of hoe je het ook wil noemen) ook niet altijd even makkelijk. als je hoort dat ze tijdens de laatste wedstrijd het hele parcour op het laatste moment moesten veranderen omwille van de mensen van het milieu vind ik het toch nog knap dat ik op 30 km bij geen enkele weg heb staan twijfelen of bordjes te weinig zag, of op slechte paden heb moeten rijden, ....
Ik denk dat ze allemaal hun best doen om het voor de ruiters zo aangenaam mogelijk te maken of het nu LRV of VLP is inderdaad.

Op de prijsuitreiking is Opoeteren is reeds wat info over Schilde gegeven en als ik me niet vergis zou er nog een mail rondgestuurd worden.

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 21:33

Aan gepikte bordjes kun je als organisatie niet veel doen, maar aan bordjes die verkeerd staan, wel. Ook een veranderende startlocatie valt imo te vermijden. Maar dan is het knap dat ze een manier vinden om de rit toch te laten doorgaan ipv het geheel gewoon af te gelasten.

Of je het op prestatie gericht zijn van een bepaald circuit of een bepaalde wedstrijd aan je hart laat komen, beslis je vooral zelf. Al rijdt iedereen razendsnel, dan nog kun je toch gewoon zelf je tempo kiezen? Het verschil zal hem in de ranking zitten, maar als je zelf kiest om traag te rijden, zal dat wel het minst van je zorgen zijn.

Op de VLP clinic begin dit jaar is trouwens nog eens duidelijk aangehaald dat gezond finishen de voorkeur moet krijgen, vóór winnen.

Groeten, SuSEQ