[WN] Favoriete Quarter- of Painthengst van dit moment..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:21

FlyingHigh schreef:
Ik vraag me toch wat af..........vinden jullie Gunner nou mooi?? Die ooortjessss....hihiiii.........staat zo ezelachtig. Maargoed, reining kan meneer maar al te goed!!!!

Ik vind het een heel mooi paard, lekker fors, niet zoals vele andere reiners, die naar mijn smaak te iel zijn. Ik neem aan dat zijn oren zo zijn omdat hij, zoals veel Splash paarden, doof is...?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:27

Als die hengst naar Europa komt, wil ik daar wel een veulen van....

Voor de rest:

Quarters:

Kings Dusty Blue
Docs Golden Partner
Jazz Mighty Mouse
And last but not least: Magic Special Power

Voor de Paints:

Gunner

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 22:24

eh.... Bloos paints ben ik niet zo in thuis....dus hou het ff op quarters;

voor de pleasure;
Zip Chocolate Chip
Just a Tad Rad

enneh... Magic Power Special

voor de reining; tja... zijn er vele, maar één blijft echt mijn favoriet;
Boomernic (heb een afstamming hiervan gereden) Kwijl
Hollywood Dun It
Topsail Whiz / Topsail Cody

groetjes

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 23:12

Sugarmiss schreef:
Ik vind een hoop hengsten mooi, maar ben niet zo op de hoogte van alle specifieke bloedlijnen/fokrichtingen.
Persoonlijk houd ik het op deze hengst, allround foundation gefokt:
http://www.nemr.net/~ccason/index.blue.htm
check out his foals (knop onderaan blad)

Whow! Wat een gaaf beestje zeg!!!!! Kwijl

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 09:34

FlyingHigh schreef:
Ik vraag me toch wat af..........vinden jullie Gunner nou mooi?? Die ooortjessss....hihiiii.........staat zo ezelachtig. Maargoed, reining kan meneer maar al te goed!!!!

Ik vind hem inderdaad mooi! Op zijn bouw valt werkelijk niks aan te merken Kwijl , en van dat hoofd en die oren moet je houden (ik vind ze geweldig). Bovendien hoef je je bij hem nooit af te vragen wie er nou de ring in komt. Ja, ik hou wel van apart Vingers aflikken !

Ze zeggen inderdaad dat hij doof is. Misschien verklaart dat zijn enorme rust in de ring Verward ...

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 09:48

naiomi"]
Wanneer is je merrie zover?? ben wel benieuwd dan heb je haar bij Paul laten dekken? En waarom heb je voor hem gekozen als ik vragen mag
[/quote]
In April. En ja, ze is bij Paul gedekt! Waarom we voor Sherwin hebben gekozen? Oef, zoveel factoren: chunky & correct gebouwd, goede beweger, allround gefokt uit goede bloedlijnen ... en hij sprak ons vooral ook erg aan, qua uitstraling en Persoonlijkheid.

[quote="Jeddah schreef:
Maar de foto van Doc Painted Bright, dat is een Tobiano, en dat kan weer niet. Sherwin (die van Mac is toch Overo, zo staat ie ook op papier... over welk paard hebben we het nou?)

De foto op die site klopt niet ! Was overigens ook niet verkeerd geweest Vingers aflikken ! Sherwin is chestnut overo.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:42

misstexas schreef:
Ik blijf het toch houden bij HOLLYWOOD DUN IT !!

Helemaaaaaal mee eens! Maar als het een paint zou moeten zijn zou ik voor Fancy Continental gaan. Echt een pracht paint met een toppie karakter. Misschien ken je hem wel, dat is die zwart witte paint waar Anky in de brabant hallen ook op heeft gereden.

naiomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:50

Jeddah"]
Maar de foto van Doc Painted Bright, dat is een Tobiano, en dat kan weer niet. Sherwin (die van Mac is toch Overo, zo staat ie ook op papier... over welk paard hebben we het nou?)
[/quote]
[quote="mac schreef:
De foto op die site klopt niet ! Was overigens ook niet verkeerd geweest Vingers aflikken ! Sherwin is chestnut overo.

Ik zal eens proberen foto's te maken van Sherwin, en willen wel foto's zien van je veulen als het zover is he!!
p.s weet je wie z'n moeder is (van sherwin)
Groetjes Naiomi

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:52

Jullie hebben het volgens mij echt over twee verschillende paarden....

naiomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:57

ik maak foto's van waar die staat enz!! dan kun je zien dat wij het over dezelfde hebben!! er staat ook bij de ingang van paul's western stables
Home Of: Doc Painted Bright en Haidas Little Smoke

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 13:07

Naiomi: ik heb je ge-pbt (ben wel heel benieuwd, maar ik denk dat de andere western Bokkers dat niet zo boeiend vinden)!