[WN] toelatingseisen deelname NK

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Re: toelatingseisen deelname NK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:22

Nu loop ik nog niet heel lang mee in de sport (pas een jaar of 6 à 7), dus ik weet niet hoe het ervoor was, maar ik vind de sfeer nog altijd super, zeker op het WRAN NK en tussen deelnemers onderling ook. Bij een goede reiningproef zal ik niet uit mijn stekker gaan, maar een applaus geef ik zeker! Ja

En daarbij ligt het er inderdaad aan waar het niveau mee vergeleken wordt. Vergeleken bij datgene wat op het EK en WK verschijnt, dan moeten we nog even Cool Maargoed, verder vind ik toch dat het steeds beter wordt hoor!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:01

XoNo schreef:
Nu loop ik nog niet heel lang mee in de sport (pas een jaar of 6 à 7), dus ik weet niet hoe het ervoor was, maar ik vind de sfeer nog altijd super, zeker op het WRAN NK en tussen deelnemers onderling ook. Bij een goede reiningproef zal ik niet uit mijn stekker gaan, maar een applaus geef ik zeker! Ja

ik ga nog korter mee maar ben het me je eens
bahalve dat is pas klep voor iemand die zijn paarden ook netjes inrijdt, helaas zie je dat nog heel veel anders Scheve mond

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:22

Ja, weet nog wel dat een bepaalde man met een snor 2 jaar terug de ring 'uitge-boe-t' is Ja Nja...er niet uit, want hij heeft overal schijt aan, maar het gaat om het idee Lachen

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:29

Nu begin ik me sterk af te vragen wie je bedoeld.. Tong uitsteken
Voor een NK vind ik ook dat je een bepaald niveau ''moet'' hebben.. Knipoog Maarja, die niveau's zijn voor iedereen weer anders Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:35

Ik vind ook zeker dat je een bepaald niveau moet hebben, maar kan me ook voorstellen dat het erg moeilijk is om te bepalen. Zo ben ik het eerste jaar ook gestart onder het mom van 'op hoop van zegen'. Het ging een paar keer goed op wedstrijd, je weet niet al te goed wat je moet verwachten en toch wil je de sprong wagen. Ging super, maar ik kan me ook voorstellen dat mensen zich verkijken op het niveau. Inmiddels heb ik zeker wel leidraden waar ik me aan houd als ik moet bepalen of een paard er klaar voor is of niet. En je hebt altijd mensen die al snel denken dat hun niveau hoog genoeg is Tong uitsteken Jammer dat je van dat soort mensen ook werkelijk last kan hebben in een pleasureproef.