Ze zeggen toch ook als je paard regelmatig wat buitenritjes loopt dat ie makkelijk initiatie (of klasse I) aankan .. en de pony is toch iets beter getraind dan dat, ookal is er nu een maand vrij weinig mee gedaan (maar hij staat wel 24/7 buiten) ..
Het gaat inderdaad om [***]

Het is nu ook zo dat hij waarschijnlijk toch mee gaat moeten naar het wedstrijdterrein (z'n chippapieren zijn nog niet in orde en die persoon die de papieren heeft liggen en ook de schets moet maken woont niet in de buurt maar gaat wel naar die wedstrijd..) dus dan heb ik zoiets van: als hij toch mee moet ... (en als ze niet te moeilijk doen over de papieren
)Pff, ik weet het niet goed hoor ..
Als we gaan is het voor gewoon rustig uit te rijden (desnoods buiten tijd als het echt niet zou gaan). Er is dan nog een jong paard bij, heeft die tevens gezelschap, moet dat niet meer ter plaatse gezocht gaan worden
Maarja, misschien is het ook wel teveel op de 1 of andere manier .. Ik kan het mij niet voorstellen maar je weet nooit en ik weet niet of ik het 'risico' wil nemen ..Ik ga vanavond rijden .. misschien weet ik daarna meer te vertellen
Dat had ik niet meteen voor ogen aan het begin
van!
En ach, heel de weg liep hij eigenlijk gewoon super. Stappen, draven, galopperen .. Alles ging, zelfs over steentjes en kiezeltjes en .. (week hij in het verleden nogal eens voor uit namelijk, heb meermaals een boom van veel te dichtbij gezien
En belangrijk: blijven gaan .. Af en toe viel hij naar draf, maar in vergelijking met anders (zeker met het boomloze) eigenlijk niet veel .. Alleen in galop ineens besluiten een amper zichtbaar klein bospaadje naar rechts te nemen is toch niet zo handig .. maar ach, dat is [***]