Ommen-Vilsteren omloop. Wie is erbij??!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Troelaatje

Re: Ommen-Vilsteren omloop. Wie is erbij??!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 15:54

goed bezig freggel!! foto's zijn altijd welkom!!

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:52

Leuk, foto's!
Ik las op het EF dat de N340 morgen is afgesloten trouwens.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:05

Wij zijn morgen ook van de partij, klasse 1 en ik heb startnummer 7, volgens mij.
Heb echt een enorm groomteam, ze zijn met z'n vieren Clown

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:34

Hey Rieja! Leuk dat je ook meedoet! Start je al vroeg?

Marjolijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 08:13

weet iemand de correcte uitslagen van Ommen-Vilsteren?? Niet te vinden op deronline!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 10:17

Zullen later vandaag wel online komen. Béétje geduld is ook wel leuk Knipoog

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:11

Wij zijn laatsten geworden in klasse 1 Huilen .
Maar paard was erg fit en eigenlijk nog lang niet moe.
Ze kwam zondagmiddag de trailer uit, staart in de lucht, dansend over het erf alsof ze een jonge blom was.
Even in de wei gezet, oortjes naar voren en erg blij. Kortom, super dus.
ook maandag zag ze er goed uit, geen dikke benen, lekker vrolijk en fit.
We hadden de pech dat terwijl we naar de nakeuring liepen, het paard van een stalgenoot langsreed en zij helemaal opgewonden werd en achter de ander aan wilde. Bij de nakeuring ging ze heel hard staan hinniken en draaien, want ze wilde toch naar haar vriendinnetje. Oei, en ik zag de hartslag al stijgen. Uiteindelijk was tie 56 en bij de finish 60. Terwijl die in de tussentijd echt een stuk lager was. Verder heeft Anouk goed gereden, paard heeft weer veel geleerd en we hebben met z'n allen een leukle gezellige dag gehad. Het weer zat mee, dus wat wil een mens nog meer?!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:36

Sheela, ik zie dat anders. Ze is 27e geworden van de 40 gestartte ruiters. Dat is een goede prestatie. Ze is goed rondgekomen, nergens in de problemen gekomen qua hartslag o.i.d., geen echt slechte snelheid ook, dus ik zou zelf heel tevreden zijn. Zeker in de klasse 1 is het moeilijk om eerste te worden i.v.m. de hartslag die best zwaar meetelt in het klassement. Natuurlijk is het jammer als je weet dat de hartslag bij de nakeuring een stuk lager had kunnen zijn dan nu, maar zo zijn er vaak factoren van buitenaf op een endurancewedstrijd die meespelen. Ik vind dat ze een hele goede prestatie heeft neergezet!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 12:26

Dank je wel Jet! Ik weet ook wel dat ze samen (dochter en paard) een goede presatie hebben neergezet. Was ook heel trots op beide hoor. Het was hun tweede wedstrijd, we zijn net begonnen. Maar jouw woorden doen me wel goed hoor. Paardje was gewoon lekker fit, liep super, vond het erg leuk weer. En ze staat gewoon weer fit op stal, ze hebben het saampjes goed gedaan (tja, toch een trotse moeder hoor Tong uitsteken ). en er moet er toch 1 laatste zijn. Volgend seizoen gaan we weer vrolijk verder, hoop ik!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:35

Sheela, dat zijn voor mij endurancewedstrijden. Eigenlijk rijd ik gewoon voor mezelf, Marlou heeft zelden in klasse 1 super harstslagen waardoor ze hoog in het klassement komt, maar het goed rondkomen, plezier hebben, proberen jezelf en je paard te verbeteren is voor mij het belangrijkste. Vooral een vrolijk paard en dan zeker de dag(en) erna zijn voor mij het mooiste. Ik hoop er volgend jaar ook weer bij te zijn, als het lukt na de koliekoperatie van Lou in juni dit jaar.
Als het je dochters tweede wedstrijd is, dan is het toch prachtig dat ze rond is gekomen zonder problemen en dat ze beiden de dag erna nog lekker fit zijn! In Wanroy hebben ze een turtle-award voor degene die het laagst ge-eindigd is, maar die wel goed is rondgekomen, een prachtig schildpadje, jammer dat dat hier niet ook was.