[WN] Daar gaan we dan...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Klaasje

Re: Daar gaan we dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 22:12

Leuke foto's, leuk paard en een goede trainer! Komt helemaal goed.

Misty stond 'vroeger', toen ik op zoek was naar een Quarter, te koop..Heb toen nog vaak haar advertentie bekeken, hihi.

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 14:41

Hee wat leuk dat je bent begonnen en dat je het zo leuk vind, heb zelf ook bij jp gelest en mn vorige verzorgpaardje heeft daar een jaar in training gestaan en je kan echt zooooveel van m leren.
heb nog steeds jp in mijn hoofd als ik iets aan het doen ben.
ik heb nu een eigen paardje, een quarter en deze staat in lepelstraat, ik ben ook zoals jij begonnen met allemaal verschillende paarden bijrijden, echt heel leuk om te doen en je leert er veel van.
ik zou je graag willen helpen, ben alleen niet echt op zoek naar een bijrijdster, maar je mag best een keertje langskomen om te kijken of om eens op een ander paardje te zitten, als je dat leuk vind tenminste, het is niet zover weg.
groetjes! Annebelle

migo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:28

hoe gaat het nu met lessen?

Denisevm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 20:46

migo schreef:
hoe gaat het nu met lessen?

Super eigenlijk! Heb het nogsteeds erg naar mijn zin. Ben ondertussen veel bezig geweest met rechtrichten, balans, stop vanuit draf en vanuit galop, achterwaarts en een paar keer een rollback. Ook heb ik een paar buigoefeningen geleerd, in een kleine volte zegmaar. Julia_14 komt binnenkort foto's maken en dan komt er zeker weer een topic van mijn kant. Lachen Heb alleen wel het idee dat mijn houding vrij belabberd is op het moment, denk dat ik daar even hard aan zal moeten werken. Heb je misschien een tip hoe ik mijn benen stiller kan houden in draf? Heb het idee dat ze overal en nergens rondzwerven.. Bloos

heidinuyten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 14:32

Hoi,

Ik heb pas geleden ook met 1e les daar gehad en ook op misty.
Ik wil ook niet meer anders.
Ik vondt het ook een leuk merrietje trouwens.

Ik verzorg sinds kort ook een merrietjes dat net onder zadel is nu, alleen wordt ze waarschijnlijk verkocht.
Maar dan zou er een andere merrie voor in haar plek komen, die ik dan weer verzorg en berijden kan.

Groetjes heidi