En die manen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat een af-schu-we-lijk knap paard!
Maat lijkt mij trouwens precies goed!!
Spinning schreef:haha, maar goed dat je dat er even bij hebt gezet, want jullie hebben dezelfde outfit aan, dus dat valt niet zo opHet zijn trouwens twee ruiters
Snel even gewisseld voor de photoshoot?
)
.
. Spot schreef:Ja ja daar is ie dan!!!!
Helaas moet ik op die van mij nog even wachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Maar ja Gera heeft nu wel wat anders aan haar hoofd.
Geweldige foto's, geweldig paard en geweldige "trainster", tja zo zie je maar weer hoe een paard kan veranderen hé, met goede rijstijl en goede verzorging.
Helemaal top, spinning, blijf naar je trainster luisteren dan komt het helemaal goed met jou en jazz, zij weet echt waar ze mee bezig is![]()
![]()
![]()
![]()

Monnik schreef:Wat een ongelovelijk gaaf paard!!! Die manen echt om te.
Je hebt trouwens ook wel een erg leuke "trainster".
die manen zijn geweldig mooi gezicht op de snelle cirkels zo
Mayflower schreef:Spinning schreef:haha, maar goed dat je dat er even bij hebt gezet, want jullie hebben dezelfde outfit aan, dus dat valt niet zo opHet zijn trouwens twee ruitersSnel even gewisseld voor de photoshoot?
![]()
Staat jullie beide mooi hoor en vooral bij het paard
chexy schreef:Hey Maike,
wat is hij mooi geworden![]()
En het rijden ziet er heel ontspannen uit
Wat een mooi paard!! En die foto met die manen inderdaad!!! 
Blond tegenwoordig?????
Mooie foto's hoor
Hoe gaat het nu eigenlijk met hem??
Natas schreef:Mooi hoor Maike! Hij zag er altijd al mooi uit, maar nu ziet het ook echt ontspannen uit. Dat heb ik wel anders meegemaakt![]()
![]()
Vind het wel jammer dat je weg bent. Maar Jazz ziet er super uit.
Het gaat veel beter met hem. paint_angel schreef:Wat is ie toch knap hea!?!?!Hoe gaat het nu eigenlijk met hem??
groetjes nuith