Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sheela schreef:Hallo Donna, Ik wil je vast veel succes wensen op het WK. Ik heb je pas geleden ontmoet bij de fam. de Boer. We hebben daar een tijdje staan praten. Was erg gezellig . Succes gewenst en vooral geniet ervan, van het hele circus!
Kan je gezicht even niet meer voor me halen
, natuurlijk wel dat we gekletst hebben
hou onze site ook in de gaten, want in Maleisie probeer ik bijna elke dag mijn site bij te houden met verslagjes en foto's

MyrtheNH schreef:Heel veel succes daar, en vooral: have fun!
Ik vind het een hele leuke tak van sport, hebe r alleen helaas het paard niet voor.
het is ook een super tak van sport en ach wie weet wat nog niet is kan altijd nog komen
MarjaTK schreef:Hoi Donna.
We hebben elkaar een tijdje niet gesproken, maar Ries en ik hebben wel lekker over je "geroddeld" en gemist bij de trainingen. Die waren immers altijd beregezellig![]()
Maak er wat moois van in Maleisië! En hoe de uitslag ook wordt: dit heb je dan toch maar mooi meegemaakt![]()
Geniet ervan meid !!
Groetjes en tot ziens.
haha.. mis het wel hoor de crosstrainingen
maarja moest wel he.. paardje en mezelf sparen.. maar zondag is het dan zover.. spanning stijgt met de dag..
wennie schreef:Ik heb het artikel in de Bit net gelezen, leuk geschreven en gave foto's!
Heel veel succes in Maleisie en we hopen je idd hier te horen gillen
Karrimh heel houden is prioriteit 1
zo ons laatste ritje in Nederland
de volgende keer dat ik er dan op zit is in Maleisië
Heel veel plezier en succes alvast voor jullie allemaal!!
Groeten terug voor het hele NL team! Echt prachtige foto's. Ben stiekem wel een beetje jaloers op jullie