Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GvdT schreef:Hoi Marije,
In Lisse is ook een oefencross, maar die kan best wel eens vol zitten.
Ik weet dat er 30 augustus een training is in Lelystad, dat is voor sgw begrippen ook niet zo ver van Lelystad.
Ik woon iets hoger dan A'dam en er is hier gewoon weinig in de buurt.
SGWuppie schreef:Dus als die van jou lekker nuchter is, zou ik gewoon meedoen. Je kunt het ook zien als een buitenrit met wat sprongetjes en als je maar overal beheerst op afrijdt, kan er niet zoveel misgaan. Als iets niet gaat, rij je er gewoon omheen, iig niet zonder begeleiding het gevecht aangaan met je paard.
Fietsen vind ik iets lastiger als er al ruiters in de cross zijn. Zeker als het smalle paadjes zijn, dan moet je als er een paard aankomt ook je fiets nog snel de bosjes in zien te krijgen
). En mocht het virus dan echt aanslaan dan ga ik daarna wel nadenken hoe ik professioneler over kan komen, met mountainbike, goede crossbescherming en cross outfit etc
. Eerst maar eens zien hoe we het vinden.Nickeltje schreef:Over de oefencross in Doorn loopt ook een topic, zou ik even een zoektocht naar doen als ik jou was...
Wij zijn er vorig jaar geweest en dat was voor ons een eens en niet meer ervaring, ten eerste al omdat het belachelijk duur is...
_Jorien_ schreef:Moet je eigenlijk een startkaart hebben voor zo'n oefencross?
GvdT schreef:Hoi Marije,
Ik weet dat er 30 augustus een training is in Lelystad, dat is voor sgw begrippen ook niet zo ver van Lelystad.
.
ach toch ook leuk..
Sjolvir schreef:GvdT schreef:Hoi Marije,
.
Stupid question.. waar in Lelystad.. en is er nog plek..
(aangezien de 31 e de door mij vrolijk geplande oefencross toch niet door ging.. )
anders wordt het bosrit.. in Loonse en Drunense duinen...ach toch ook leuk..
superlise schreef:Hoi,
Ik wilde dus eigenlijk ook de oefencross in Doorn mee rijden, maar het is inderdaad vréselijk duur enzo.
Ik wilde daar 70 starten maar nu ben ik dus opzoek naar iets anders hier in de buurt alleen ik wil wel echt laag springen. (rij een E-pony, op wedstrijd ook gewoon tussen de pony's).
Weet iemand hoe laag je kan springen in Broekland in die oefencross?
je mag in ieder geval altijd doorrijden (ook na drie weigeringen)