Dit keer geen hele TREC maar de WE en de MA en de PTV. Ik ben druk mijn kleding aan het voorbereiden voor de WE.
De foto is van afgelopen juli in Courtil (TREC).
Tot ziens in Wieringen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel stoer hoor...wat is er veel te doen dat weekend zeg.
Gewoon doen! Mijn naam is trouwens Stella
Ik start als laatste omdat wij zaterdagochtend nog moeten aankomen. Eerste keer enzo, dus liever iets extra tijd...zeg maar...Ik zag ook al een paar bekende namen...errug stoer allemaal! Maarre, jij doet niet de POR maar de WE begrijp ik hieruit?
Ik heb er wel veel over gelezen en filmpjes gekeken enzo, maar nog nooit een echte wedstrijd gezien. Elke keer kwam er wat tussen! Dus nu kon ik wel gewoon komen kijken, maar ja, dan kan ik net zo goed meteen meedoen
Hij houdt erg van springen, water, rare hindernissen enzo. Nu moet ik alleen ook nog netjes rijden 
Wat is de valkuil? Hebben jullie tips?
, waar kan je je inschrijven? 
Je bent wel leuk aan het oefenen hoor! Ga ik deze week ook nog even doen. Helaas hebben we hier geen water om doorheen te waden. Tot dan in elk geval!
Haha! Handige tip!
lan schreef:Ik ben er ook bij in Wieringen hoor, met mijn new-forest Orlando (voor de 2e keer, heb in Aalten voor het eerst meegedaan, ik rijd T1. Heb al heel wat geoefend inmiddels (het kaartlezen viel in Aalten een beetje tegen...), ik kan iedereen TREC aanraden, je leert gewoon supergoed samenwerken met je paard en je hebt nog hartstikkel veel lol ook!!!
, maar toch even een vraagje tussendoor; moet je eerst lid worden van een TREC-vereniging, of heb je ook gewoon een kennismakings klasse?
. Een dag SGW kan ik onderhand wel dromen
. WolinLotte schreef:![]()
![]()
Ik wil ook erg graag TREC gaan rijden met mijn merrie. Lijkt me echt zo leuk!!![]()
Wellicht dat ik een ander topic zou moeten openen, maar toch even een vraagje tussendoor; moet je eerst lid worden van een TREC-vereniging, of heb je ook gewoon een kennismakings klasse?
Ik wil ook wel eerst een dagje komen kijken, eens kijken hoe het allemaal in z'n werking gaat. Een dag SGW kan ik onderhand wel dromen
.
Het is dus wel even goed opletten met dat overtekenen. Anders kan je t daarna natuurlijk helemaal niet meer vinden...
Ben heel benieuwd hoe t parcours in Wieringen zal zijn!
. 
Dankzij onze sponsors! Dus dat zou je mee kunnen nemen. Misschien halen we nog wel wat wortels voor daar, moeten we even zien of we dat redden.